jag har köpt mig en sånn här baklampa http://twostroke.se/product.asp?product=17912 och jag undrar om någon av er vet hur man kopplar in den på en beta rr 07?
tack för svar

Menar du de? Koppla ur en sladd i taget på gamla lampan å se va som slutar funka, sen kopplar du sladdarna enligt schemat på ts på sladden som fyller den funktionen, tror inte du behöver oroa dig över kortis, jag klara mig undan de på riejun iafQviW skrev:Koppla den på nuvarande sladdar, funka på min drd pro
Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Sladdarna från original baklampa och blinkers slutar typ vid batterier och sitter typ kabelskorRieju_Jacob skrev:Menar du de? Koppla ur en sladd i taget på gamla lampan å se va som slutar funka, sen kopplar du sladdarna enligt schemat på ts på sladden som fyller den funktionen, tror inte du behöver oroa dig över kortis, jag klara mig undan de på riejun iafQviW skrev:Koppla den på nuvarande sladdar, funka på min drd pro
Klipp kontakten å sko om ?QviW skrev:Sladdarna från original baklampa och blinkers slutar typ vid batterier och sitter typ kabelskorRieju_Jacob skrev:Menar du de? Koppla ur en sladd i taget på gamla lampan å se va som slutar funka, sen kopplar du sladdarna enligt schemat på ts på sladden som fyller den funktionen, tror inte du behöver oroa dig över kortis, jag klara mig undan de på riejun iafQviW skrev:Koppla den på nuvarande sladdar, funka på min drd pro
Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Nej, "skorna" som satt på str8 lampan passa rakt påRieju_Jacob skrev:Klipp kontakten å sko om ?QviW skrev:Sladdarna från original baklampa och blinkers slutar typ vid batterier och sitter typ kabelskorRieju_Jacob skrev: Menar du de? Koppla ur en sladd i taget på gamla lampan å se va som slutar funka, sen kopplar du sladdarna enligt schemat på ts på sladden som fyller den funktionen, tror inte du behöver oroa dig över kortis, jag klara mig undan de på riejun iaf
Och hur exakt kan du veta att beta har samma layout som därbäjQviW skrev:Nej, "skorna" som satt på str8 lampan passa rakt påRieju_Jacob skrev:Klipp kontakten å sko om ?QviW skrev: Sladdarna från original baklampa och blinkers slutar typ vid batterier och sitter typ kabelskor