Ska snart renovera och fixa till roxxen. Behöver en ny underkåpa men jag kan inte hitta en sådan som jag vill ha, så då tänkte jag att ni på TSR unde hjälpa mig Det jag vill ha är typ en sådan:
Nämen, behöver man nå speciellt för att plastlöda?
dinozzan glasfiber spackel räcker om man gör det ordentligt
För att plastlöda behöver du bara en lödkolv
Så du menar at spackel klarar av att täcka 3X3cm hål? Nae, inte mer än ca 2 dagar. Därimot kan det hålla om du tar glasfiber och sedan glasfiberspackel.
Nämen, behöver man nå speciellt för att plastlöda?
dinozzan glasfiber spackel räcker om man gör det ordentligt
För att plastlöda behöver du bara en lödkolv
Så du menar at spackel klarar av att täcka 3X3cm hål? Nae, inte mer än ca 2 dagar. Därimot kan det hålla om du tar glasfiber och sedan glasfiberspackel.
Jag har då täckt ihop mina bakkåpor med spackel då det var uppkapat för 12:a, uppskattningsvis 7x4 CM. Det har då hållt hela sommaren utan några sprickor alls.
Desto mer jag lär mig om tjejer, desto mer älskar jag min moppe!
alj0h skrev:Jag har då täckt ihop mina bakkåpor med spackel då det var uppkapat för 12:a, uppskattningsvis 7x4 CM. Det har då hållt hela sommaren utan några sprickor alls.
De va de jävligaste klåparbygget jag hört talas om på länge att bara kränga i vanligt spackel. Lägg iallafall dit glasfiber om du tänker göra det lite halvtaskigt men skullerekommendera plastlödning och sedan förstärka med glasfiber på baksidan för ett kvalitetsresultat.
alj0h skrev:Jag har då täckt ihop mina bakkåpor med spackel då det var uppkapat för 12:a, uppskattningsvis 7x4 CM. Det har då hållt hela sommaren utan några sprickor alls.
De va de jävligaste klåparbygget jag hört talas om på länge att bara kränga i vanligt spackel. Lägg iallafall dit glasfiber om du tänker göra det lite halvtaskigt men skullerekommendera plastlödning och sedan förstärka med glasfiber på baksidan för ett kvalitetsresultat.
Hehe, man ser ju it ens att det är gjort så och man känner det inte heller ;P
@Proffs15; tack! Så nära man kan komma det jag ville ha!
@grecke; ska ändå modda som bara fan, så blir typ något sådant
Desto mer jag lär mig om tjejer, desto mer älskar jag min moppe!