http://www.klockia.se/gant-ocean-grove-w10611.html. Har denna, den är jätteskön att ha på sig lite tung bara, sen klarar den vatten 1000m djup och har ett pressure release valve, för tryckutjämning, oc om du skulle hitta billigt nånstans så kan jag verkligen rekommendera den
Och Markus klockor är för folk med klass
smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Varför ha moped när man kan ha cykel? Billigare, billigare i drift osv osv.
Låt oss säga att ts går i skolan vilket han säkerligen gör, skolan har en policy att alla ska lämna fram sina mobiler vid lektionstart för att man inte ska sitta och fippla med den, då är det himla skönt att ha klocka.
Du kanske är ute och går och vill inte riva nere i fickorna hela tiden, då är det bra att ha klocka.
Själv är man sugen på en Bluetooth klocka som är kopplat till mobilen
Skulle man få sms mitt i lektionen kan man läsa direkt via klockan
Ringer det är det bara klicka på upptagen direkt på klockan
Osv
Senast redigerad av Arkstar den 17 oktober 2012, 19:52, redigerad totalt 1 gånger.
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
juckeyy skrev:Ni som säger, varför ha klocka när man har mobil.
Låt oss säga att ts går i skolan vilket han säkerligen gör, skolan har en policy att alla ska lämna fram sina mobiler vid lektionstart för att man inte ska sitta och fippla med den, då är det himla skönt att ha klocka.
Du kanske är ute och går och vill inte riva nere i fickorna hela tiden, då är det bra att ha klocka.
Alla kanske inte har mobiler?
Dom två första exempelena var EXTREMT dåliga... Kom på något bättre
juckeyy skrev:Ni som säger, varför ha klocka när man har mobil.
Alla kanske inte har mobiler?
Dom två första exempelena var EXTREMT dåliga... Kom på något bättre
Då vill jag höra era anledningar varför det är "bögigt" med klocka och varför man inte ska ha en klocka när man har mobil. Kom med något bra där!
juckeyy skrev:
Då vill jag höra era anledningar varför det är "bögigt" med klocka och varför man inte ska ha en klocka när man har mobil. Kom med något bra där!
JAG har inte skrivit att det "bögigt"....... (Använder klocka själv...)
Och vf man ska ha klocka när man har mobil är som p0d1 skrev + att jag tycker det är enklare att titta på "klockan"
Det förstår du ju själv att du inte kan jämföra klocka med moped....
säljer min speedfight 2 för 5 500! 5k vid jävligt snabb affär!
inge fel på´n rasslar pga av insatsen i röret annars inga problem!
pm:a mig om du e sugen elr har frågor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rieju_Jacob skrev:http://www.klockia.se/gant-ocean-grove-w10611.html. Har denna, den är jätteskön att ha på sig lite tung bara, sen klarar den vatten 1000m djup och har ett pressure release valve, för tryckutjämning, oc om du skulle hitta billigt nånstans så kan jag verkligen rekommendera den
Rieju_Jacob skrev:http://www.klockia.se/gant-ocean-grove-w10611.html. Har denna, den är jätteskön att ha på sig lite tung bara, sen klarar den vatten 1000m djup och har ett pressure release valve, för tryckutjämning, oc om du skulle hitta billigt nånstans så kan jag verkligen rekommendera den
Personligen tycker jag det är kaxigt och töntigt om en 15åring kommer med Rolex klocka, Ser ok ut med en svart plastklocka för 199 spänn! Bara min åsikt, Men vill slösa pengar på en klocka så ta en vanlig klocka med metallband! ser mer clean ut än en rosa plastklocka eller en diamantpimpad rolex.
Rangad skrev:Personligen tycker jag det är kaxigt och töntigt om en 15åring kommer med Rolex klocka, Ser ok ut med en svart plastklocka för 199 spänn! Bara min åsikt, Men vill slösa pengar på en klocka så ta en vanlig klocka med metallband! ser mer clean ut än en rosa plastklocka eller en diamantpimpad rolex.
sen har väl inte Rolex nämnts?
Riktiga män rakar pungen med vinkelslip !
säljer min speedfight 2 för 5 500! 5k vid jävligt snabb affär!
inge fel på´n rasslar pga av insatsen i röret annars inga problem!
pm:a mig om du e sugen elr har frågor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rangad skrev:Personligen tycker jag det är kaxigt och töntigt om en 15åring kommer med Rolex klocka, Ser ok ut med en svart plastklocka för 199 spänn! Bara min åsikt, Men vill slösa pengar på en klocka så ta en vanlig klocka med metallband! ser mer clean ut än en rosa plastklocka eller en diamantpimpad rolex.
För Rolex har ju alla tonåringar råd med
Nämen gå till lokala affärer och kika lite! Vad har du för budget ungefär?
Finns Certina liknande klockor för typ 1.5 som är riktigt fina! Kan dock inte märken så bra i övrigt
sen har väl inte Rolex nämnts?
Kolla länken lite högre upp^
Klocka vänjer man sig vid att ha, går man i en lite finare gymnasieskola så brukar man oftast klä sig lite finare och då är det väldigt stilrent att ha en klocka.
Jag har det för att jag tycker det är snyggt och jag inte orkar ta upp mobilen när jag ska kolla tiden.
Senast redigerad av somlow den 18 oktober 2012, 15:36, redigerad totalt 1 gånger.
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
Dumma jävlar säger jag bara.. Han frågar väl om snygga klockar?
Och inte en jävla massa argument varför man ska ha klocka eller varför man inte ska ha klocka. Jag hade givit ut varningar till alla här som snackar allt som inte har med TOPIC att göra.
Ryck upp er förfan. Jävla larvigt med "bögigt med klocka" osv..
difaren skrev:Dumma jävlar säger jag bara.. Han frågar väl om snygga klockar?
Och inte en jävla massa argument varför man ska ha klocka eller varför man inte ska ha klocka. Jag hade givit ut varningar till alla här som snackar allt som inte har med TOPIC att göra.
Det är ett forum så då nämner jag bara min åsikt, klocka var nåt man hade när man var 10 år sen ägde man en mobil, ja tykr de e gay med klocka så de.
difaren skrev:Dumma jävlar säger jag bara.. Han frågar väl om snygga klockar?
Det är ett forum så då nämner jag bara min åsikt, klocka var nåt man hade när man var 10 år sen ägde man en mobil, ja tykr de e gay med klocka så de.
Ja det förstår jag när du antingen aldrig vet vad mode är eftersom du äger en traktor.