fan va najs, hade oxå en sån moppe men några år nyare, en 02 tror jag. skit roliga moppar att köra men obekväma som fan om man kör längre sträckor på typ 4 mil eller nåt. kolla i mitt galleri, tror det ska vara några bilder där. hade samma stuk på min som den på bilden. lycka till!
Victorh skrev:glykol + vatten intebra kan vara det som är problemet!
some guy skrev:fan va najs, hade oxå en sån moppe men några år nyare, en 02 tror jag. skit roliga moppar att köra men obekväma som fan om man kör längre sträckor på typ 4 mil eller nåt. kolla i mitt galleri, tror det ska vara några bilder där. hade samma stuk på min som den på bilden. lycka till!
riktigt rolig moppe! jaha, va najs! jaa din va en eu moppe min är ju en 30 moppe. ja det blir jobbigt då men det går ju över ja såg den riktigt fin! du minns inte vart du köpte framkåpan? den var annars riktigt fräsch! tackar!
some guy skrev:fan va najs, hade oxå en sån moppe men några år nyare, en 02 tror jag. skit roliga moppar att köra men obekväma som fan om man kör längre sträckor på typ 4 mil eller nåt. kolla i mitt galleri, tror det ska vara några bilder där. hade samma stuk på min som den på bilden. lycka till!
riktigt rolig moppe! jaha, va najs! jaa din va en eu moppe min är ju en 30 moppe. ja det blir jobbigt då men det går ju över ja såg den riktigt fin! du minns inte vart du köpte framkåpan? den var annars riktigt fräsch! tackar!
hehe, köpte framkåpan på biltema <3
Victorh skrev:glykol + vatten intebra kan vara det som är problemet!
hehe, köpte framkåpan på biltema <3
haha fan va najs ändå! får se hur de blir! tack så mycket! <3