stunt 4 life skrev:Här kan vi prata om hat! Om man har det tungt med livet och mår dåligt. Eller rent av hatar nån å vill ge den en rak höger.
Kan börja ja. Mitt liv har flytit på som vanligt bra, jag har supit, knullat, snusat å rökt mm. Men nu har allt gått åt helvete! Kass i skolan. Inte godkänd i ett enda ämne. Å bråkar med lärare och blivi påkommen med snusning å rökning flera ggr... Orkar inte vara hemma så är på fritidsgrn hela tiden. Hatar alla lärare då dom ringer hem bara man håller i en snusdosa. HAR varit kriminell och snott bilar och sånt med det har jag slutata med!! Så vet inte vad jag ska göra nu... Kommer kanske få flytta till ungdomshem om jag fortsätter...
Jag började på gymnasiet nu i höst, fordon inriktning personbil. Du verkar vara ganska lik dom flesta i min klass.
Jag och många andra personer, även lärare, brukar säga att det kommer gå rakt åt helvete för dom om dom inte skärper till sig. Du kan ju gissa vad jag får för uppfattning av dig.
Lägg av med att röka, lägg av med att snusa, lägg av att supa, lägg av att ligga runt som ett jävla luder, lägg av med alla kriminella fanskap.
Nu kommer väl nån och säger "uhh det är inte så lätt att lägga av när man är nikotin-beroende din jävla faggot"
då svarar jag, nej det kanske inte är lätt, men det går, OM DU VILL!
Och du, rökning dödar. Tro mig, jag har riktigt tung erfarenhet av det.
Du säger att du kanske kommer få flytta till ungdomshem, ja rätt åt dig, du har dig själv att skylla!
Lägg av med allt sånt skit och plugga upp så du har godkänt i alla ämnen, då kommer du in på gymnasiet!
Umgås du bara med vänner som har samma beteende som du, så ge fan i att umgås med dom, hitta andra vänner!
Det kanske blir nåt halvår som du får gå ganska ensam, men jag lovar dig, att det är det FAN värt!
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan