Livet/Problem- tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp

Livet/Problem- tråden

Inlägg av stunt 4 life »

Här kan vi prata om hat! Om man har det tungt med livet och mår dåligt. Eller rent av hatar nån å vill ge den en rak höger.

Kan börja ja. Mitt liv har flytit på som vanligt bra, jag har supit, knullat, snusat å rökt mm. Men nu har allt gått åt helvete! Kass i skolan. Inte godkänd i ett enda ämne. Å bråkar med lärare och blivi påkommen med snusning å rökning flera ggr... Orkar inte vara hemma så är på fritidsgrn hela tiden. Hatar alla lärare då dom ringer hem bara man håller i en snusdosa. HAR varit kriminell och snott bilar och sånt med det har jag slutata med!! Så vet inte vad jag ska göra nu... Kommer kanske få flytta till ungdomshem om jag fortsätter...
stunt 4 life skrev:
MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén :)

Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning :)
är det så man stryper oljemängden nu för tin? :lol:
joar
Farsans gamla zündapp

Inlägg av joar »

Watch out, we got a badass over here!
Användarens profilbild
tompa221
Avstängd

Inlägg av tompa221 »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=15_Y3_eR ... ure=fvwrel[/youtube]

nä men seriöst

GAY
Perra.S skrev:
potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.

Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt :P
Seriöst, är du ens på riktigt?
Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp

Inlägg av stunt 4 life »

Vad?
stunt 4 life skrev:
MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén :)

Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning :)
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

hur skulle det vara att sluta och supa, röka, snusa och iställe plugga lite så du iaf kommer igenom skolan :roll:

men dit liv dinna val
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

cool story bro.

själv har jag lite ont i knät och är röd i nacken efter ett gummiband idag. jag köper mina egna bilar och har inga planer på ungdomsfängelse.

fast SÄPO är nog efter mig pga andra själ.

MVH
Användarens profilbild
Henke
Thug life aint easy

Re: Livet/Problem- tråden

Inlägg av Henke »

stunt 4 life skrev:Här kan vi prata om hat! Om man har det tungt med livet och mår dåligt. Eller rent av hatar nån å vill ge den en rak höger.

Kan börja ja. Mitt liv har flytit på som vanligt bra, jag har supit, knullat, snusat å rökt mm. Men nu har allt gått åt helvete! Kass i skolan. Inte godkänd i ett enda ämne. Å bråkar med lärare och blivi påkommen med snusning å rökning flera ggr... Orkar inte vara hemma så är på fritidsgrn hela tiden. Hatar alla lärare då dom ringer hem bara man håller i en snusdosa. HAR varit kriminell och snott bilar och sånt med det har jag slutata med!! Så vet inte vad jag ska göra nu... Kommer kanske få flytta till ungdomshem om jag fortsätter...
Älskar mitt liv just nu.
Precis börjat industritekniska programmet och har en fått en massa nya kompisar där, flyter på i skolan, lite kämpigt med matten dock men det går.
Jag röker inte, har aldrig ens smakat en cigg å kommer aldrig göra det heller, har provat snus några gånger men det är inget för mig, ibland händer det väl att man dricker men det är verkligen inte mycket och absolut inga stora mängder.
Är inte kriminell mer än att jag ibland glömmer bilbältet eller att min moped går lite för fort, har t.ex aldrig stulit en bil eller något och har inga planer på att göra det heller.
Det ända jag skulle vilja klaga på just nu är att jag är ganska fet, men det är ju bara jag själv som kan göra något åt det, men men, det funkar! :)
Peace.
Knallhatt.

"MoppeKillen97: men om man kör 30 moppe utan regskylt då går dom på det eller?"
Mura skrev:jag får rännskita av päron cider :D <3
Bild
Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp

Re: Livet/Problem- tråden

Inlägg av stunt 4 life »

Henke skrev:
stunt 4 life skrev:Här kan vi prata om hat! Om man har det tungt med livet och mår dåligt. Eller rent av hatar nån å vill ge den en rak höger.

Älskar mitt liv just nu.
Precis börjat industritekniska programmet och har en fått en massa nya kompisar där, flyter på i skolan, lite kämpigt med matten dock men det går.
Jag röker inte, har aldrig ens smakat en cigg å kommer aldrig göra det heller, har provat snus några gånger men det är inget för mig, ibland händer det väl att man dricker men det är verkligen inte mycket och absolut inga stora mängder.
Är inte kriminell mer än att jag ibland glömmer bilbältet eller att min moped går lite för fort, har t.ex aldrig stulit en bil eller något och har inga planer på att göra det heller.
Det ända jag skulle vilja klaga på just nu är att jag är ganska fet, men det är ju bara jag själv som kan göra något åt det, men men, det funkar! :)
Peace.
Ja jag vill jättegärna gå fordon! Det skulle vara så kul!! Hoppas att jag blir bättre! :)
stunt 4 life skrev:

Användarens profilbild
Peppenamnlos
Varnad

Inlägg av Peppenamnlos »

Synd att du inte fått något hårt straff så du hade lärt dig. Sluta slöa i skolan, sluta käfta mot lärare så kommer du se att skolan går lättare.
Liiiiiiljekoooonvaljer! Gröna vita rosor i snön! Liljekonvaljer som göms i snön, kommer tillbaka som liiiiiiiljekonvaljer!
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

jag går fordon. skitkul!

om du vill gå fordon kanske du ska släppa ditt "punkarnsyndrom" och göra något vettigt.

att lyfta på röven är inte så svårt som det verkar.
widell
Stolt ägare av vicke xX SMT

Inlägg av widell »

Allt du radade upp beror på dig själv och ditt eget beteende, så sluta klaga och gör nått åt det.
axel, the one and only... (17:04:30) AxxxeL: jag har inget emot vegetarianer sålänge de inte betar på min gräsmatta

Bild
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

Och alla som snackar gymnasielinjer.. ni tror också att alla fordonslinjer är exakt likadana? Tex.
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

Jag började på gymnasiet nu i höst, fordon inriktning personbil. Du verkar vara ganska lik dom flesta i min klass.

Jag och många andra personer, även lärare, brukar säga att det kommer gå rakt åt helvete för dom om dom inte skärper till sig. Du kan ju gissa vad jag får för uppfattning av dig.

Lägg av med att röka, lägg av med att snusa, lägg av att supa, lägg av att ligga runt som ett jävla luder, lägg av med alla kriminella fanskap.
Nu kommer väl nån och säger "uhh det är inte så lätt att lägga av när man är nikotin-beroende din jävla faggot" då svarar jag, nej det kanske inte är lätt, men det går, OM DU VILL!

Och du, rökning dödar. Tro mig, jag har riktigt tung erfarenhet av det.

Du säger att du kanske kommer få flytta till ungdomshem, ja rätt åt dig, du har dig själv att skylla!

Lägg av med allt sånt skit och plugga upp så du har godkänt i alla ämnen, då kommer du in på gymnasiet!

Umgås du bara med vänner som har samma beteende som du, så ge fan i att umgås med dom, hitta andra vänner!
Det kanske blir nåt halvår som du får gå ganska ensam, men jag lovar dig, att det är det FAN värt!
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Skriv svar