Jag och ett par kompisa har köpt en scooter som ett lite projekt att sysselsätta händerna med... Det är ingen bra modell så vi vill inte lägga ut så mycket pengar på den... Hur som helst så har vi gjort om orginalstyret till ett nudebar styre, det enda problemet är mätaren... Orginalmätaren är stor ful och omöjlig att få på på ett nudebar, och en KOSO tycker vi är för dyrt för en sån moppe, så vi tänkete satsa på en cykeldator! men vilken?!
TheGrimReaper skrev:Går med vilken som bara den är vattentät och bara ett + om den är upplyst!
Har för mig någon skrev att Lidel hade upplysta för en billig peng men vad vet jag.
har kollat runt lite själv och det jag vet inte hur det är med att dom ska klara hastigheten hos en moppe... och sen var det nått om att de trådlösa kunde få störningar från motorn... men jag ska kolla, tack
TheGrimReaper skrev:Går med vilken som bara den är vattentät och bara ett + om den är upplyst!
Har för mig någon skrev att Lidel hade upplysta för en billig peng men vad vet jag.
har kollat runt lite själv och det jag vet inte hur det är med att dom ska klara hastigheten hos en moppe... och sen var det nått om att de trådlösa kunde få störningar från motorn... men jag ska kolla, tack
dom klarar hastigheter bra faktiskt
Jag hade en på min aerox och så länge du ställer in den bra så funkar det prima, å min gjorde 90 med gps å när jag hade ställt in min bra så visade den det,
+ tror jag läste nånstans att de är mer exakta än en mopedmätare
va in till xxl och köpte en sigma på rea tror ja för 189! har inte satt på den än... Magneten gå inte att fästa någonstans så jag tänkte byta ut den mot en Neodym-magnet från clas ohlson, nån som har testat det? ska man ha en eller två magneter på?
Forsner97 skrev:va in till xxl och köpte en sigma på rea tror ja för 189! har inte satt på den än... Magneten gå inte att fästa någonstans så jag tänkte byta ut den mot en Neodym-magnet från clas ohlson, nån som har testat det? ska man ha en eller två magneter på?
Går med vilken magnet som häls! Har hasighetsmätaren bara en magnet när du köper den så ska den bara ha en!
Forsner97 skrev:va in till xxl och köpte en sigma på rea tror ja för 189! har inte satt på den än... Magneten gå inte att fästa någonstans så jag tänkte byta ut den mot en Neodym-magnet från clas ohlson, nån som har testat det? ska man ha en eller två magneter på?
Går med vilken magnet som häls! Har hasighetsmätaren bara en magnet när du köper den så ska den bara ha en!