Tjenare!, behöver lite tips på hur jag ska fixa detta:
Har haft problem med tjejen nu ett tag, riktigt tungt! Det är så pass tungt samtidigt så är jag förbannad. Jag vart förbannad här om dagen och slog hål i väggen. Det är en gips vägg.
Är de bara försöka göra spackel på spackel och slipa ner sedan på men ny färg?, Eller ska jag ta något annat, Gips plåster?
Tacksam för svar!
Mvh Edvin
Finns ett tricks som använd flitligt på byggen jag varit på, ifall det tex blir hål i ett okaklat badrum i väggen.
De skär ut en fyrkant 'runt' hålet och sågar till en plyfa som är 30x40 om hålet är 30x30 så den är längre på ena ändan.
Använder någon form av ballong som är väldigt tålig med tjockt gummi, blåser upp den lagom mycket, lägger den i väggen och trycker i plyfabiten utan att ballongen ramlar ner, så trycks plyfabiten emot väggen.
Där skär de till en gipsbit som är 30x30 och spacklar över fogarna..
p0d1 skrev:Finns ett tricks som använd flitligt på byggen jag varit på, ifall det tex blir hål i ett okaklat badrum i väggen.
De skär ut en fyrkant 'runt' hålet och sågar till en plyfa som är 30x40 om hålet är 30x30 så den är längre på ena ändan.
Använder någon form av ballong som är väldigt tålig med tjockt gummi, blåser upp den lagom mycket, lägger den i väggen och trycker i plyfabiten utan att ballongen ramlar ner, så trycks plyfabiten emot väggen.
Där skär de till en gipsbit som är 30x30 och spacklar över fogarna..
Okej:), Låter väldigt smart!, måste bara säga till mor och far som det är. Kärleks beskymmer= förbannad sen smack så var ett hål i väggen, aa får försöka lösa de;)
Tacksam för svar P0d1!
Även alla andra:
känner igen mig precis min fd brud rang hela tiden och tjata efter jag gjort slut om att jag skulle ge det en andra chans osv. blev fittig och stängde av tfonen... sen rang fanskapet till mina päron och lipa och sa att jag behandla hon illa och att hån måste prata me mig sen sköllde hon ner mig i luren till klockan 4 på natten noll stopp sluta me att jag slog handen genom väggen och somna nu sitter det en stor tavla framför och ingen vet nått