streamjr skrev:slidern var snyggare för din ser precis ut som alla andras.
Så den är snyggare för den är unik ? Så en slider med bcd kåpa är unikt och så undrar jag varför du tycker ful grå/guld blandat med svart färg är snyggt? och sen vinröd på det! Usch, Mycket snyggare med en Derbi som faktiskt inte ser ut som nån annan jag nånsin sett
Så den är snyggare för den är unik ? Så en slider med bcd kåpa är unikt och så undrar jag varför du tycker ful grå/guld blandat med svart färg är snyggt? och sen vinröd på det! Usch, Mycket snyggare med en Derbi som faktiskt inte ser ut som nån annan jag nånsin sett
japp jag tycker den slidern är snyggare än din Derbi, fälgtejpen ser ju ut som nån 3årig kladdat dit...
edit: har du aldrig sett en annan Derbi som är svart med röd tnt kick och röd fälgtejp?
Senast redigerad av streamjr den 24 september 2012, 12:07, redigerad totalt 1 gånger.
japp jag tycker den slidern är snyggare än din Derbi, fälgtejpen ser ju ut som nån 3årig kladdat dit...
+1
+ så ser båda ut som vilken annan moppe som helst av den modellen så inget speciellt
Rangad skrev:
+1
+ så ser båda ut som vilken annan moppe som helst av den modellen så inget speciellt
edit: har du aldrig sett en annan Derbi som är svart med röd tnt kick och röd fälgtejp?
Hemma lackad kick och jo fälgtejpen vart ju inte magnifik men i helheten sÅ tycker jag min är snyggare
Snyggast rent estetiskt sett är ju Derbin men Slidern var ballare med Aeroxfälgarna och lite mer genomtanke. Dock såg Derbin ut precis som alla andra Derbisar och Slidern var lite för kluddig med klistermärkena och BDC framkåpan är ju inge vidare snygg direkt.
Tja kolla mit projekt http://www.twostrokerider.se/forum/view ... sc&start=0
Så får ni se hur den ser ut och alla delar och varför jag inte har satt på mitt effektrör. Dessutom, den enda anledningen att rangad har kvar sin moped/ fejk cross är att han inte kan sälja sin moped på blocket. Och sen som sagt har bara meckat med den i en helg och har haft den i en vecka.
Turbomannen skrev:Tja kolla mit projekt http://www.twostrokerider.se/forum/view ... sc&start=0
Så får ni se hur den ser ut och alla delar och varför jag inte har satt på mitt effektrör. Dessutom, den enda anledningen att rangad har kvar sin moped/ fejk cross är att han inte kan sälja sin moped på blocket. Och sen som sagt har bara meckat med den i en helg och har haft den i en vecka.
Jag har flera köpare men kan inte sälja den då bakbromsen inte funkar! Ska kolla med 2 killar angående byte mot slider nu i veckan! Men the real life is tough du som är så snorigt bortskämd vet nog ingenting om vad det innebär att sälja nåt för över 10000 kr på blocket! Och sen så att säga fejk cross är som att förolämpa 50% av forumet Men nu ska vi inte bråka och låta tråden spåra ur!
Mura skrev:turbomannens är ju inte äns klar och ska lackas osv + aerox fälgar och massa nice...
din är ju bara... har inga ord för det
Kolla på min! Den är ju budget stylad, Turbo är ju äckligt bortskämd! Tror du inte jag hade skaffat KTM platta TNT kåpor fetaste trim setupen och RRX fälgar om jag kunde? :S
Mura skrev:turbomannens är ju inte äns klar och ska lackas osv + aerox fälgar och massa nice...
din är ju bara... har inga ord för det
Kolla på min! Den är ju budget stylad, Turbo är ju äckligt bortskämd! Tror du inte jag hade skaffat KTM platta TNT kåpor fetaste trim setupen och RRX fälgar om jag kunde? :S
ehmm.. bara bra för tnt kåpor är det fulaste som finns...
och självklart är din snygg och clean osv förutom fälgtejpen kanske..
men slidern är ju fortfarande snyggare och är en moped ful bara för man har lagt ner pengar på den?
Dessutom så att ni vet har jag köpt alla DELAR själv. Sen har jag köpt det mesta på blocket. Fick båda fälgarna + däck för 500kr, doppler dämpare 500kr sen köpte jag bcd kåpan av en på forumet för 500 kr så tiilsammans är det bara 1500kr. Ungefär lika mycket som rangad har lagt ut på färg då han har sprejat om sin moppe ca 5 gånger för att byta färg/ lacka om på grund av dåligt resultat. Dessutom vill jag nämna att jag har inget att göra med den tråden. Tycker båda mopederna är snygga och att man ska vara glad att man ens har en moped.
Förstår inte riktigt, när några skriver att slidern var snyggast (eller iaf lite mer unik och speciell än din Derbi) så börjar du hoppa på Turbomannen för att han är bortskämd?
Tråden var väl för att se vilken som var snyggast och inte vem som var mest bortskämd?
Iaf, så tycker jag Slidern ser bättre ut. Eller iallfall mer speciell med aerox fälgar. Dock tycker jag inte någon av dom är skit snygga, men vad jag vet så har Turbomannen precis påbörjat sitt projekt på slider så den kommer nog bli fin med en bättre passande färgkombo!
tS skrev:Förstår inte riktigt, när några skriver att slidern var snyggast (eller iaf lite mer unik och speciell än din Derbi) så börjar du hoppa på Turbomannen för att han är bortskämd?
Tråden var väl för att se vilken som var snyggast och inte vem som var mest bortskämd?
Iaf, så tycker jag Slidern ser bättre ut. Eller iallfall mer speciell med aerox fälgar. Dock tycker jag inte någon av dom är skit snygga, men vad jag vet så har Turbomannen precis påbörjat sitt projekt på slider så den kommer nog bli fin med en bättre passande färgkombo!
Jo tanken är att jag ska ha volvo ocean blue mattalic eller någon annan fin blå färg och resten kommer va i chrome eller polerat!! Men tack för rösten!!