david96 skrev:skulle gå men skulle lätt bli bubblor och ojämnt osv men fall du lägger ner tid och skär ut mallar så de inte blir massa överfldigt skulle de kunna se rätt bra ut

Yes, men om du läser på den för inomhusbruk så står det att man kan ju spraya lite såplösning på limsidan och lätt flytta karbonet på plats där man vill ha det, sen jämna ut bubblorna lite med en trasa eller gummiskrapa och sticka hål på kvarvarande bubblor med en nål och trycka ut den mängden luft.
Det låter ganska lovande faktiskt och jag tror det skulle bli jävligt snyggt!

Det skulle även täcka några små misslyckanden när jag lackade moppen svart, t.ex den förra färgen som lossnade lite grann vid dekalstrippningen och några små skrap/repmärken.
TheGrimReaper skrev:Ska nog kunna gå men kommer vara ett jäkla jobba att få det fint. Finns ju fålk som har det på ljuddämparen så hålla ska det nog

. Värmepistol och mattkniv är ett måste....
Japp, men sen har ju t.ex Hasse som du kanske syftar på då använt den dyra karbonen från STR8 som är gjord för att sitta på mopeden, vilket inomhus-plasten inte är? Så jag vill ju helst veta bara om det går att använda inomhus-papperet på moppen :s