Cirka pris: 12.000:-
Jag vill byta mot: Yamaha Slider
Den passar: Alla
Du hittar mig i: Stockholm
Kontakta mig genom: PM, svar i tråden, mobil: 0730633399
Kan varan skickas: NEJ
Hej!
Nu är det dags att byta/sälja min Yamaha Aerox 05 på grund av att jag är intresserad av att prova på en Yamaha Slider.
Mopeden är i bra skick inom motorn. Bytt kopplingsklocka då den gamla slirat. Lättstartad med elstarten. Kicken fungerar inte så det gäller att ha batteriet laddat vilket inte kan vara så svårt att hålla koll på.
Moppen är trimmad med ett avgassystem, Leo Vince ZX, medelhårda kopplingsfjädrar, hård tryckfjäder, 4.3 grams vikter.
Förövrigt så sitter det på ett styling STR8 kåpset, STR8 styre + styrstam, KOSO XR-SA hastighetsmätare. Sen så fick jag hem min beställning från twostroke den 5/9 så dessa delar är nymonterade och har aldrig kört ute på vägarena med dessa: TNT svart/orangea handtag, Buzzetti sidostöd, STR8 fälgtejp (orange), mini blinkers fram, stylingglas (vitt) bakljus samt bakblinkers, och sist men inte minst en registreringsskyltshållare fås med.
Har kvitton på allting jag beställt.
Sen sitter det även ett par nya däck på. Michelin Power Pure SC, 1000 kr styck. Använda endast 5 månader
Alla papper finns på den!
Så om du har en Slider hemma och är sugen på att prova på en Yamaha Aerox så tveka inte på att ta kontakt!
Dock så ska din Yamaha Slider vara i original skick eller att man får med delar så den kan bli original, om du har 70cc på din Slider så behöver du inte höra av dig.
Tveka inte på att ringa, sms eller mejla!