¤ Tecnigas Next R
¤ Malossi Sport 70cc
¤ Arreche Amal 17,5mm
¤ obegränsad cdi
¤ Metrakit Koppling
¤ Polini Speed Control
¤ Sportluftfilter
¤ Stage6 Kopplingsskål
jag håller med dig helt klartchifen skrev:hahahaaa
ingen b*gpulka för min del.. så tråkiga att köra ju och går inte lika bra och låter inte lika bra xD
fick för mig att du skule ha setupen till en cross mopped nä man kollade på din bild, e så svårt o tyda när inte folk nämner vad man har för moped sakerna ska sitta på.xps_boy skrev:jaahaselhoff skrev:Du orkar bytta cylinder men du orkar inte bytta drevningförresten så är drevningen redan bra
den axxar nåt underbart, med sportluftfilter, borttagen varriatorring och andra vikter stegrade den om man stod stilla, drog full gas och gjorde ett ryck i styret
xps_boy skrev:oj, jag skrev det i den första tråden jag skrev men råkade trycka ner den, sen råkade jag visst glömma att skriva vad det va för modell![]()
men det är alltså en speedfighter 2 furious -03 AC vi snackar om
jag hade la tänkt mig att den kanske skulle lyfta lite med denna setupen, fast jag hade inte planerat att stunta mycket p.g.a dess klena framgaffel då det är single armhaselhoff skrev:xps_boy skrev:oj, jag skrev det i den första tråden jag skrev men råkade trycka ner den, sen råkade jag visst glömma att skriva vad det va för modell![]()
men det är alltså en speedfighter 2 furious -03 AC vi snackar om
E de en speedfighter 2 furious -03 AC så e jag väldigt skäptisk till att du inte får gasres, skule de vart en Yamaha JOG RR så skule den lätta som ingenting men speedfighter 2 furious -03 AC väger lite mera, bätre du går på en för att vara på säkra sidan
Men även org kan du få gasres med lite texnik, men hade du tängt få gassres utan att ens flytta kroppen eller nått sånt får du skaffa dig väre saker, antingen:
Polini Corsa 70cc
Malossi MHR Replica 70cc
En annan sak, i vilken hastighet vill du ha gassres? visa brukar tala om 5-25km/h o andra över 100km/h
På min gammel scooter hade jag gasres i 60km/h med lite styr ryck
Med den moppeden e de svårt o hitta trim som gör att moppen får gasres i 110-120km/h.xps_boy skrev:över 100 vore kulhaselhoff skrev:Hur fort vill du den ska gå ?110-120 vore kanon
neej, skit i gasreset!haselhoff skrev:Med den moppeden e de svårt o hitta trim som gör att moppen får gasres i 110-120km/h.xps_boy skrev:över 100 vore kulhaselhoff skrev:Hur fort vill du den ska gå ?110-120 vore kanon
Men allt fungerar om du hittar någon trevlig cylinder o lämnar in den på max max portning så kan du få den o lyfta i dom hastigheterna.
Men nu pratar vi trim för minst 15000++