Fan va kåta alla är... Så fort det dyker upp en tjej så svarar typ alla på forumet på hennes fråga/frågor. När det är en moppe kille som verkligen behöver svar / hjälp så får då personen fan inte hjälp!

Haha oftopic men lite komiskt är det.
Hade kört på slider, var meningslöst att lära sig dra bakhjulet med min f.d aerox. Ändå hade jag en skaplig stark setup, men icke, strippad som bara den men fortfarande hiskeligt framtung. Lärde mig dra 7 meter på 4 timmar, och det var efter ett antal vurpor, ett antal blåmärken, skrapmärken osv. Kör slider istället, eller någon annan lättare. Mer värt i slutändan. Du sparar både tid, pengar och dig själv. Svar på din fråga, ja det är klart det går, men det tar tid och pengar, och framförallt ork utav dig själv, det krävs väldigt mycket mera att lära sig med en tung moped än en lätt, det säger sig självt. Hade utan tvekan tagit en slider för att stunta med, inte aerox.
Edit: Joar: Ska man svara ska man väl ändå svara på frågan också? Inte bara skriva massa annat skit, då hade lika väl jag varit värd en varning.