Tja! Jag ska köpa nytt bakdäck till min yamaha jog r och vill ha ett däck som tjuter ganska mycket när man sladdar t.ex något som vet något bra? Nej jag vill inte ha massa onödiga svar om att de är onödigt att köpa däck och sen slita ut dom direkt för jag bryr mig inte om det. Tack
LitenMoppePojk skrev:Tja! Jag ska köpa nytt bakdäck till min yamaha jog r och vill ha ett däck som tjuter ganska mycket när man sladdar t.ex något som vet något bra? Nej jag vill inte ha massa onödiga svar om att de är onödigt att köpa däck och sen slita ut dom direkt för jag bryr mig inte om det. Tack
en kompis köpte på biltema och det tjuter rätt bra.
LitenMoppePojk skrev:Tja! Jag ska köpa nytt bakdäck till min yamaha jog r och vill ha ett däck som tjuter ganska mycket när man sladdar t.ex något som vet något bra? Nej jag vill inte ha massa onödiga svar om att de är onödigt att köpa däck och sen slita ut dom direkt för jag bryr mig inte om det. Tack
Ezkils skrev: en kompis köpte på biltema och det tjuter rätt bra.
Vet du vilket märke de va på däcket?
Biltema uppenbarligen.
Solklart! Biltemas däck tjuter! Hade en kompis som hade det på sin slider, så drar han upp i typ 30 sen tvärnitar han.. det tjuter ganska bra kan jag säga dig haha
LitenMoppePojk skrev:
Vet du vilket märke de va på däcket?
Biltema uppenbarligen.
Solklart! Biltemas däck tjuter! Hade en kompis som hade det på sin slider, så drar han upp i typ 30 sen tvärnitar han.. det tjuter ganska bra kan jag säga dig haha
Sliders orginal däck tjuter rätt mycket också, beror detta verkligen på modellen? för på dom mopeder jag haft tycker jag alla har tjutit när man låser däcket?