Lika dant här, därför jag aldrig drar ut han i garaget... Han klagar på att han har ont i ryggen o ska räcka sig ner i motorrummet o pilla med nåt han inte kan sen börjar han klaga att han har ont, ändå så får man typ dampet på han att gå där ifrån o låt mig pilla så säger han "Ne det här är för tungt" typ... Hahaha , men jag har väll lärt mig av att pilla på mopeder och epan... Nu går jag även fordons gymnasiet så lär mig där ocksåPK skrev:farsan. han är extremt fjollig så får inte göra något själv även om jag vill...
tråkigt nog... det mesta i moppeväg är från tsr.
stunt 4 life skrev:är det så man stryper oljemängden nu för tin?MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén
Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning
Jasså? Så det fanns folk som läste sidan då!Axel skrev:Självlärd, och jävligt mycket startade genom Rexxy!Var inne på hans veteransida när jag var typ 11 år o började pilla på vår compact, ett år senare var den portad o jackad o allt jävligt jag kunne komma på .
![]()
Sen är väl resten självlärt, man lär sig ju mer man gör fel och sen gör man inte om felet igen![]()
På bilar har väl min syrras pojkvän lärt mig allt, hängt med han o skruvat på helger när jag inte haft nåt bättre för mig