Har en Iphone 4s. inte skruvat isär den, varit vårdslös eller på något sätt jailbreakat den. har haft den i ca 1,5 år.
Batteritiden är under all kritik. den tappar riktigt snabbt utan att jag ens har uppe den. försökt ställa in på batteritid och har inga onödiga program liggandes i bakgrunden. buggar även att den kan gå ner till ca 40% och sen komma ner till 1% på bara några minuter och sedan stanna där hela dagen.
Det buggar även allmänt i appar och lite allt möjligt. ibland funkar inte rörelsedetektorerna och liknande.
Laddar den från det att jag lägger mig till det att jag vaknar VARJE dag.
har senaste ios och det var troligtvis med den detta började. är det någon som har liknande problem? ska jag gå till 3 och klaga? garanti gäller väll om det är själva mobilen som är sönder?
Om den ny krånglar efter senaste IOS, testa att ladda ner näst nyaste och se om det funkar. Annars återställ eller på till 3, det borde gå på försäkring eftersom du inte har gjort ngt med den.
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
kontakter sparades inte. hatar itune då det inte fungerar.
säkerhetskopian jag gjorde var tydligen "deffekt" och nu är den helt tom men några appar jag inte ens sett på något år tillbaka och alla bilder och kontakter är borta.