Undrar vilket trim rör ni tycker passar BÄST till min Senda? Har kört att MK är bra men även Ginelli 2T. Något annat ni rekomenderar bättre? Har CA 2000 kronors budget
Har även 12 53 drevning och ostrypt cdi, och funderar även på att skaffa luftfilter?
Kom med TIPS!
Senast redigerad av O1iver den 25 augusti 2012, 17:40, redigerad totalt 1 gånger.
Skiljer 5km/h, inte mer än 10km/h iaf, run 85 bör det gå.
Hör att Thrower rostar lätt, är den en myt lr är det sant? :p
Helt sant, många av dom jag sett i stan är totalt upprostade efter ett par år, gianellit är väl rostfritt om jag inte minns fel?
Ska du ha bra topp så är gianellit rätt, med mk:t får du lägre topp men bättre drag på lägre varv=bakhjulskörning lättare
AndreWidestedt skrev:
Skiljer 5km/h, inte mer än 10km/h iaf, run 85 bör det gå.
Hör att Thrower rostar lätt, är den en myt lr är det sant? :p
Helt sant, många av dom jag sett i stan är totalt upprostade efter ett par år, gianellit är väl rostfritt om jag inte minns fel?
Ska du ha bra topp så är gianellit rätt, med mk:t får du lägre topp men bättre drag på lägre varv=bakhjulskörning lättare
Svårt val då efter som att jag vill börja stunta :I ;/
Jo, dock har jag kört det ena med airsal 70 o de andra med MHR80 men jag föredrar helt klart gianelli 2t. Bättre du köper rör begagnat så du har råd med lite mer trim enligt mig.
k-skåpet skrev:Jo, dock har jag kört det ena med airsal 70 o de andra med MHR80 men jag föredrar helt klart gianelli 2t. Bättre du köper rör begagnat så du har råd med lite mer trim enligt mig.
Kan man komma upp på bakan med 2t om man varvar och släpper kopplingen? Och jag hittar inget begagnat trimrör ;/
Båda går lika bra, iaf på min moppe med exakt samma setup i övrigt.
Ja båda reser om du dumpar kopplingen.
MK rostar men även gianelli, dock så är de svårare! Men de är bara o slipa ner MKt med 400 papper när man får de o lägga på en värmetålig lack!
MrAndersson skrev:Båda går lika bra, iaf på min moppe med exakt samma setup i övrigt.
Ja båda reser om du dumpar kopplingen.
MK rostar men även gianelli, dock så är de svårare! Men de är bara o slipa ner MKt med 400 papper när man får de o lägga på en värmetålig lack!