Tjenare, jag blev precis blixtrad av fartkameran nu när jag körde på natten, och det är så att jag kollade in i kameran, så min fråga är om jag kan bötfällas eller bli tagen?
DiNozzan skrev:Så du menar att du har reggskyllt där fram eller ett system inom polisen så dom kan kolla upp ansikten? Nej inte moppe, då får dom vara jävliga...
Nej men jag tänkte mer på att ansiktet fanns med och det är inte alls många moppar här i nyköping, är det en bra idé att ligga lågt nån vecka?
demmuus95 skrev:Har man en moppe som blir fotad av en fartkamera ja då är det en redig moppe
Hehe men du ska nog inte behöva oroa dig, tror inte dom lägger ner energi på en enskild moppepojk som kör för fort
nja så bra behöver den inte gå jag blev fottad på 50 sträcka
Ohfan dom har fartkameror på sådana sträckor med, det var mer än jag visste om här har vi minsann bara på 90 vägar vad jag vet om iaf och då är det ju lite status och bli fotad av en fartkamera
demmuus95 skrev:Har man en moppe som blir fotad av en fartkamera ja då är det en redig moppe
Hehe men du ska nog inte behöva oroa dig, tror inte dom lägger ner energi på en enskild moppepojk som kör för fort
nja så bra behöver den inte gå jag blev fottad på 50 sträcka
Ohfan dom har fartkameror på sådana sträckor med, det var mer än jag visste om här har vi minsann bara på 90 vägar vad jag vet om iaf och då är det ju lite status och bli fotad av en fartkamera
aa första jag såg som jag har kunnat klara det på så va tvungen att testa
aldrig hört att nån på mc/moppe blivit botfälld pga fartkamera. det kan dock vara så att polisen i området blir varslad om att de finns en trimmad moppe med den färgen som kör osv, men förmodligen bryr de sig inte om de heller.
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
robinkarlssson skrev:Tjenare, jag blev precis blixtrad av fartkameran nu när jag körde på natten, och det är så att jag kollade in i kameran, så min fråga är om jag kan bötfällas eller bli tagen?
Seriösa svar endast.
vart finns det fartkameror i nyköping?? finns väl bara mot stigtomta? xD
om det inte är så att du är såpass gangster och kör utan hjälm. du kanske du bör oroa dig för att åka fast. Men isåfall så borde du oroa dig mer för att krocka!
meh inte så att jag kör utan hjälm jag satte upp den på pannan för att kameran skulle få ett fint foto, är ju inte dum nog att köra runt utan hjälm specielt inte för att leka cool
bara så att ni vet, dem där "fartkamerorna" så fungerar bara cirka 1 utav 10 på en viss sträcka eftersom dem är så pass dyra, därför FLYTTAS dem vidare till en annan position, så att folk fortfarande tror att det är just den förra som fotar = när dem passerat den förra så kmr dem köra fortare igen, men blir fotade igen senare pga att den flyttats
Så den du blev fotade av kmr förmodligen INTE att vara kvar där mycket länge till innan den flyttas
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...