Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Jo eg är igentligen fetare:) men ek passar lite bättre till vardags...och ek4 vti är udda. Såldes 60st i Sverige, och min är den enda silvriga ( wöööööw)Mura skrev:finns väll lite stakeArkstar skrev:Fin kärra
Motorn va fin o prydligt
Finns det nå stake i kärran ?riktigt roliga bilar!
kunde dock varit en EG
Stance är fett! Men vill köra bana, så det uber låga går bort;) vill ha rensat, bur och klibbiga sulor!Rieju_Jacob skrev:Funderat på att skaffa lite stance på den där apparaten, civics passar nämligen rätt bra för det, kolla stancenation för lite info va det är för nåt jag snackar om
Haha låter bra, ut och piska oss moppe pojkar !erik_94 skrev:Stance är fett! Men vill köra bana, så det uber låga går bort;) vill ha rensat, bur och klibbiga sulor!Rieju_Jacob skrev:Funderat på att skaffa lite stance på den där apparaten, civics passar nämligen rätt bra för det, kolla stancenation för lite info va det är för nåt jag snackar om
Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah