är det en eu moped ? min kompis speed fight 2 går i 60 original.. vet inte vad du kan göra med din än variatorn men den hade du ju dragit :/ossi303 skrev:hej ja kör en peugeot speedfight 2 som ja har tagit bort Blindröret och
variatorbrickan den gör ungefär 65km/h. men nu vill ja att den ska gå snabbare. jag vill inte trimma den med effektrör eller sportluftfilter för då ser man ju att den är trimmad.det skulle vara ett + om den inte låter specielt mycket heller me det nya trimmet. snälla kan någon hjälpa mig!
aa det är en eu-moppedrunz skrev:är det en eu moped ? min kompis speed fight 2 går i 60 original.. vet inte vad du kan göra med din än variatorn men den hade du ju dragit :/ossi303 skrev:hej ja kör en peugeot speedfight 2 som ja har tagit bort Blindröret och
variatorbrickan den gör ungefär 65km/h. men nu vill ja att den ska gå snabbare. jag vill inte trimma den med effektrör eller sportluftfilter för då ser man ju att den är trimmad.det skulle vara ett + om den inte låter specielt mycket heller me det nya trimmet. snälla kan någon hjälpa mig!