trimmad peugeot speedfight 2

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
ossi303
Svårstartad skrothög

trimmad peugeot speedfight 2

Inlägg av ossi303 »

hej ja kör en peugeot speedfight 2 som ja har tagit bort Blindröret och
variatorbrickan den gör ungefär 65km/h. men nu vill ja att den ska gå snabbare. jag vill inte trimma den med effektrör eller sportluftfilter för då ser man ju att den är trimmad.det skulle vara ett + om den inte låter specielt mycket heller me det nya trimmet. snälla kan någon hjälpa mig!
runz
Elmoped

Re: trimmad peugeot speedfight 2

Inlägg av runz »

ossi303 skrev:hej ja kör en peugeot speedfight 2 som ja har tagit bort Blindröret och
variatorbrickan den gör ungefär 65km/h. men nu vill ja att den ska gå snabbare. jag vill inte trimma den med effektrör eller sportluftfilter för då ser man ju att den är trimmad.det skulle vara ett + om den inte låter specielt mycket heller me det nya trimmet. snälla kan någon hjälpa mig!
är det en eu moped ? min kompis speed fight 2 går i 60 original.. vet inte vad du kan göra med din än variatorn men den hade du ju dragit :/
ossi303
Svårstartad skrothög

Re: trimmad peugeot speedfight 2

Inlägg av ossi303 »

runz skrev:
ossi303 skrev:hej ja kör en peugeot speedfight 2 som ja har tagit bort Blindröret och
är det en eu moped ? min kompis speed fight 2 går i 60 original.. vet inte vad du kan göra med din än variatorn men den hade du ju dragit :/
aa det är en eu-mopped
ketto
Elmoped

Inlägg av ketto »

Du kan ju alltid köpa ny cylinder och sånt, men ha kvar orginal röret :) eller köpa city röret, det ser orginal ut men är effekt :)
ossi303
Svårstartad skrothög

Inlägg av ossi303 »

ketto skrev:Du kan ju alltid köpa ny cylinder och sånt, men ha kvar orginal röret :) eller köpa city röret, det ser orginal ut men är effekt :)
okey tack! kan du skicka en länk på det röret:D
addecool1992
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av addecool1992 »

Små saker som vikter, kopplingsfjädrar kan du köpa:D
ossi303
Svårstartad skrothög

Inlägg av ossi303 »

addecool1992 skrev:Små saker som vikter, kopplingsfjädrar kan du köpa:D
okey vad gör kopplingsfjädern?
Användarens profilbild