Film på iphone4s?

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp

Film på iphone4s?

Inlägg av derbeyy »

Tja! jag undrar hur man får ner filmer till en iphone4s? vettefan hur man gör :oops:
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

Du lägger in dom via iTunes när du kopplar in mobilen i datorn men filmerna måste ha ett visst format så antingen så får du konvertera dom eller ladda ner filmer som redan har rätt format. har för mig att jag la in en film i mp4 format förut och det blev faktiskt rätt bra bild på iphonen! :) men jag är dock inget proffs inom detta område så jag vet inte vilket format som är bäst/tar minst plats :)
Användarens profilbild
tjeniss
Svårstartad skrothög

Inlägg av tjeniss »

demmuus95 skrev:Du lägger in dom via iTunes när du kopplar in mobilen i datorn men filmerna måste ha ett visst format så antingen så får du konvertera dom eller ladda ner filmer som redan har rätt format. har för mig att jag la in en film i mp4 format förut och det blev faktiskt rätt bra bild på iphonen! :) men jag är dock inget proffs inom detta område så jag vet inte vilket format som är bäst/tar minst plats :)
den tar bara mp4 :) men har den jailbreak så kan man ha program så det funkar i andra format 8)
widell
Stolt ägare av vicke xX SMT

Inlägg av widell »

med vlc media player kan du se filmerna i mobilen, koppla in mobilen i datorn. öppna program-listan i itunes och leta upp vlc-appen, lägg sedan in filomerna där i. dock måste du konvertera filmerna först, kommer inte ihåg vilket format det ska vara dock ...
axel, the one and only... (17:04:30) AxxxeL: jag har inget emot vegetarianer sålänge de inte betar på min gräsmatta

Bild
Användarens profilbild
tS
Farsans gamla zündapp

Inlägg av tS »

Måste vara i mp4 format för att kunna lägga in på iTunes och din enhet,
Använd programmet '''Videora'' ( http://www.videora.com/en-us/Converter/iPhone-4S/ )
Använder till iPaden och iPoden och funkar kanon :)
[spoiler]Bild[/spoiler]
Användarens profilbild
fille966
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av fille966 »

Blä iPhone filmat, men som kommentarerna säger, använd itunes för att få över dem till PC...
Rekommenderar dock att lägga en color corrector på iphone filmade klipp eftersom kvaliteten är hemsk D:
Någon som har en Derbi motor till salu?
Skriv svar