Heter : Janzzon-Bozz så bara att adda! Har så jävla tråkigt, och de flesta som spelar är små p12or som inte vet hur man spelar. Så några seriösa killar kan vi la dra ihop och köra några seriösa rundor? Vad sägs?

Mitt rekord på kino är 74^ spelar på ps3 jag medRoxxen96 skrev:Tjenare, någon som har playstation 3, som har lust att spela lite black ops zombie kino der toten?
Heter : Janzzon-Bozz så bara att adda! Har så jävla tråkigt, och de flesta som spelar är små p12or som inte vet hur man spelar. Så några seriösa killar kan vi la dra ihop och köra några seriösa rundor? Vad sägs?
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Jävlar 74 va inte dåligt! Solo eller online med andra? Jag har kommit till 37 med en polare bara.. men men, är rätt skaplig iallafallNiklas Berntsson skrev:Mitt rekord på kino är 74^ spelar på ps3 jag medRoxxen96 skrev:Tjenare, någon som har playstation 3, som har lust att spela lite black ops zombie kino der toten?
Vet inte om jag orkar nu dock
Adda :nickeboii då
Joina nu dåRoxxen96 skrev:Jävlar 74 va inte dåligt! Solo eller online med andra? Jag har kommit till 37 med en polare bara.. men men, är rätt skaplig iallafallNiklas Berntsson skrev:Mitt rekord på kino är 74^ spelar på ps3 jag medRoxxen96 skrev:Tjenare, någon som har playstation 3, som har lust att spela lite black ops zombie kino der toten?
Adda :nickeboii dåAjjemän jag addar dig!
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
yes! nágon mer? zombie eller team deathmatch, nickeboii va svin grym pá team deathmatchNiklas Berntsson skrev:Joina nu dåRoxxen96 skrev:Jävlar 74 va inte dåligt! Solo eller online med andra? Jag har kommit till 37 med en polare bara.. men men, är rätt skaplig iallafallNiklas Berntsson skrev: Mitt rekord på kino är 74^ spelar på ps3 jag med
Adda :nickeboii dåAjjemän jag addar dig!
Haha aa jag ägde dom rätt så rejältRoxxen96 skrev:yes! nágon mer? zombie eller team deathmatch, nickeboii va svin grym pá team deathmatchNiklas Berntsson skrev:Joina nu dåRoxxen96 skrev: Jävlar 74 va inte dåligt! Solo eller online med andra? Jag har kommit till 37 med en polare bara.. men men, är rätt skaplig iallafallAjjemän jag addar dig!