Tjeeeeeeena mittbena!
Efter som jag såg att det fanns en LoL tråd här så tänkte jag att de kunde vara kul med en 1.6 tråd med
Så alla som vill köra 1.6 kan ju skriva sitt steam acc så kan vi ju lira?
Vore askul, börja med den skiten igen! Skulle ju underlätta o mman hette sitt TSR namn med isf. Men finns det någon med en serer vi kan använda? Inte sugen på att punga 300 just nu, då allt går till moppen!
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
DTdosan skrev:Vore askul, börja med den skiten igen! Skulle ju underlätta o mman hette sitt TSR namn med isf. Men finns det någon med en serer vi kan använda? Inte sugen på att punga 300 just nu, då allt går till moppen!
Jo, asså de är skitkul bara man kommer igång
Nu är jag absolut inget cs proffs men jag och mina polare brukar köra på brutalcs servrarna och där pingar ingen högre än 30
Annars finns det alltid massa andra svenska servrar!
DTdosan skrev:Vore askul, börja med den skiten igen! Skulle ju underlätta o mman hette sitt TSR namn med isf. Men finns det någon med en serer vi kan använda? Inte sugen på att punga 300 just nu, då allt går till moppen!