Tjena, jag har en urpluggad Rieju rrx som drar en jävla massa bensin, vad skulle man kunna göra för att få typ samma effekt fast den drar mindre bensin om det nu skulle gå. Jag är inte så jätte bra på sånthär men jag är inte helt blåst så alla svar uppskattas ^^
TuZx skrev:gör den orginal om du tycker den drar mycket
Det va inge kul att maxa ~50kmh på raksträcka och varken kunna skjutsa eller köra över 30 i uppförsbacke så det är värt det :p
Då får du la skylla dig själv, klart som f-n att den drar mer om du pluggar ur.
Joo klart jag förstår det men nu fick jag ju ett svar som jag ville ha av Andre om Boost Bottle så den drar mindre med typ samma effekt så då drar den inte så jävla mycke längre.
Fuzich skrev:
Det va inge kul att maxa ~50kmh på raksträcka och varken kunna skjutsa eller köra över 30 i uppförsbacke så det är värt det :p
Joo klart jag förstår det men nu fick jag ju ett svar som jag ville ha av Andre om Boost Bottle så den drar mindre med typ samma effekt så då drar den inte så jävla mycke längre.
Den kommer bara dra mindre om du pumpgasar, håller du max hela tiden så gör den inget.
will3 skrev:
Den kommer bara dra mindre om du pumpgasar, håller du max hela tiden så gör den inget.
Justera in tändning och förgasare ordentligt, se till att motorn är frisk (bra tändstift, okej kompression o.s.v.), undvik olämpliga kombinationer av trimdelar (eller originaldelar), se till att hojen rullar lätt.
Hur mycket soppa drar den? Hur körs den?
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Erik_ skrev:Justera in tändning och förgasare ordentligt, se till att motorn är frisk (bra tändstift, okej kompression o.s.v.), undvik olämpliga kombinationer av trimdelar (eller originaldelar), se till att hojen rullar lätt.
Hur mycket soppa drar den? Hur körs den?
Skulle gissa 0,8l milen får testa senare ikväll, för det mesta kör jag vanligt men ibland blir det att jag kör på bakan i låg växel och kör på fotbollsplaner och sprätter grus och då drar den ju mer.
ja de gör gör jag nä, ta av allt och lägg de i etanol i typ 1-3 dagar sen byt till c 30%större munstycke.finns en bra guide till de, sen så var de en rejäl quad post där lägg alla svar i ett