Misshandel,

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Misshandel,

Inlägg av Rabxorzz »

Tja,
Jag va ute och burnade lite på en grus väg när vi körde dunken vid en lekplats :roll:

Sen så kom en sur kille ut från en trädgård, vred av tändningen tog ur nyckeln och kastade iväg den, sen slog han till mig på hjälmen. Men de kvittar var de är, han slog till mig..

På måndag ska jag förmodligen göra en polis anmälan, tycker ni de är värt de?

Vi är 5 vittnen han har inte ett enda bevis vad jag vet!
Bild
T-J
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av T-J »

gör de direkt han kommer åka dit för misshandel
Powerered by BRL
Användarens profilbild
felix123
Elmoped

Inlägg av felix123 »

wtf surgubbe XD

men ni har rätt att göra en polisanmälan 8)
Användarens profilbild
jockmokk
Svårstartad skrothög

Inlägg av jockmokk »

va det några andra i närheten? Lr va det sent på natten då alla låg och sov?
Men jag tycker du ska polisanmäla, om det inte va så att du störda hela kvarteret när dom håll på att sova..
PS. jag är inte från Jokkmokk, jag är från Stockholm.

Bli medlem och Hjälp eSverige!
http://www.erepublik.com/en/referrer/burt+boris
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

Men damp :S
anmäl skiten!!! :evil: :P
skadestånd kanske ;)
Användarens profilbild
Andreas9951
Elmoped

Inlägg av Andreas9951 »

Såna idioter kan ta sig nån stans....
Anmäl han direkt, det hade jag gjort, för det är det minsta han är värd :evil:
R.I.P DooD
mt5a_stunt
Kinaraket

Inlägg av mt5a_stunt »

vilken tid va de
Användarens profilbild
Franken
Svårstartad skrothög
Kontakt:

Inlägg av Franken »

jag hade cpat på han och hade gjort en anmälan så fort som möjligt
T-J
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av T-J »

iof hade det varit en mopedist som börnat på min uppfart hade jag gjort samma sak
Powerered by BRL
Användarens profilbild
Weckis
Live fast die young

Inlägg av Weckis »

Har du bara bevis så ska du anmäla det...
Skitgubbar finns det gott om.
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde
http://www.garaget.org/Weckis
mt5a_stunt
Kinaraket

Inlägg av mt5a_stunt »

men han kan ju anmäla dig om att du börnat :cry:
jasko
Elmoped

Vf?

Inlägg av jasko »

Vf slog du inte tillbaka? .. när ja drifta med min scooter på en gräsamtta kom det en kille typ 20 år som slog till mig så ja välte . mina kompisar reagerade direkt å slog ner han sen var det bara att köra fort som fan därifrån
Användarens profilbild
maximannen
Gasres

Re: Vf?

Inlägg av maximannen »

jasko skrev:Vf slog du inte tillbaka? .. när ja drifta med min scooter på en gräsamtta kom det en kille typ 20 år som slog till mig så ja välte . mina kompisar reagerade direkt å slog ner han sen var det bara att köra fort som fan därifrån
sånt är bara onödigt :? Det är väll mycket bättre att polisanmäla honom och få lite pengar 8)
Bild
Koniz
Varnad

Inlägg av Koniz »

jasko skrev:Vf slog du inte tillbaka? .. när ja drifta med min scooter på en gräsamtta kom det en kille typ 20 år som slog till mig så ja välte . mina kompisar reagerade direkt å slog ner han sen var det bara att köra fort som fan därifrån
Är det mytarN som är igång?

OnT: Jag tycker du ska polisanmäla honom,vet du vem han var eller känner du igen han?
Senast redigerad av Koniz den 30 maj 2008, 22:57, redigerad totalt 1 gånger.
jasko
Elmoped

Inlägg av jasko »

maximannen skrev:
sånt är bara onödigt :? Det är väll mycket bättre att polisanmäla honom och få lite pengar 8)
Palla tills rättegången har kommit å allt annat till slut kommer det inte bli något
jasko
Elmoped

Inlägg av jasko »

Koniz skrev:
Ofta man hittar på ? .. tror du att ens kompisasr ska titta på medans en aanna kille slår sin kompis så han välter?
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Det var vid 21:00 tiden,

jag har fått reda på att han tydligen inte är en vanlig männsika, eller vad man ska säga. En som bor i närheten har sett piket polisen hos honom.

Och slå tillbaka, han är 38 år och jag var själv.

För misshandel är de ingen ide sa en kompis som håller på lite emd polisen, han tyckte jag skulle ta för någon lag som va nära stöld, eftersom han tog nyckeln. Fast han tyckte jag skulle ringa polisen och fråga vad dom tyckte.

Jag vet allt om honom, nästan

Ålder, gata, namn osv
Bild
Koniz
Varnad

Inlägg av Koniz »

jasko skrev:
Koniz skrev:
Ofta man hittar på ? .. tror du att ens kompisasr ska titta på medans en aanna kille slår sin kompis så han välter?
Jo,sure.

En kille på 20 år kommer och daskar till dig lite lätt,du välter för du kan inte hantera din tunga moped när han puttade på dig,dina 15-åriga polers hoppar på han och klubbar ner han?

För det första så tror jag ni hade vart "handlingsförlamade" i den stunden.

För det andra så hade ni inte vågat göra något mot han eftersom han var stöddig nog att putta till dig.

Och för det tredje kan man själv åka dit för misshandel om man gör så.
stage6
Elmoped

Inlägg av stage6 »

Rabxorzz skrev:Det var vid 21:00 tiden,

jag har fått reda på att han tydligen inte är en vanlig männsika, eller vad man ska säga. En som bor i närheten har sett piket polisen hos honom.

För misshandel är de ingen ide sa en kompis som håller på lite emd polisen, han tyckte jag skulle ta för någon lag som va nära stöld, eftersom han tog nyckeln. Fast han tyckte jag skulle ringa polisen och fråga vad dom tyckte.

Ålder, gata, namn osv
Där gjorde du allt bort dig ? , Du sa att du hade 5 vittnen. Och nu skrev du att du var själv. det är ganska stor skillnad på 5 och 1 .. ÄGD?
Användarens profilbild
DracPojken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DracPojken »

Gör det! dom har ingen respekt för oss unga! dom har också vart i vår ålder en gång o jag ger mig fan på att dom också har gjort så då!
T-J
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av T-J »

R X-Treme skrev:Gör det! dom har ingen respekt för oss unga! dom har också vart i vår ålder en gång o jag ger mig fan på att dom också har gjort så då!
och vad ger dej rätten att göra det igen?
Powerered by BRL
Koniz
Varnad

Inlägg av Koniz »

stage6 skrev:
Rabxorzz skrev:Det var vid 21:00 tiden,

Ålder, gata, namn osv
Där gjorde du allt bort dig ? , Du sa att du hade 5 vittnen. Och nu skrev du att du var själv. det är ganska stor skillnad på 5 och 1 .. ÄGD?
Det förvånar mig att du inte avregistrerat dig från det här forumet..
stage6
Elmoped

Inlägg av stage6 »

vem menar du?
Användarens profilbild
P0JKEN
F.D Moderator

Inlägg av P0JKEN »

Han slog dig på hjälmen, det komemr inte bli något.
Min polare blev grovt misshandlat och jag har gjort polisanmälningar.
Det tar år på riktigt, att det går igenom.

Din kommer bara kastas i papperskorgen.

Därimot kommer du åka dit, om det var sent.
Och var det på bostadsområden eller liknande. Är det inte allmän mark väll ?
Och kan åka dit för vandalisering för att du burna.
Peterlindgren
Elmoped

Inlägg av Peterlindgren »

troligtvis så skrev du inte alla "detaljer" tror jag, och dessutom kanske han var trött på att höra en moped köra runt och burna och sen kanske det inte e första gången tycker du kanske inte ska burna mer där och skita i det för det e nog du som åker på skiten isåfall.. även ifall han har mycket skit på sig... aja gör som du vill=)
Sendarajder
Varnad

Inlägg av Sendarajder »

P0JKEN skrev:Han slog dig på hjälmen, det komemr inte bli något.
Min polare blev grovt misshandlat och jag har gjort polisanmälningar.
Det tar år på riktigt, att det går igenom.

Din kommer bara kastas i papperskorgen.

Därimot kommer du åka dit, om det var sent.
Och var det på bostadsområden eller liknande. Är det inte allmän mark väll ?
Och kan åka dit för vandalisering för att du burna.
det är bara att inse att i sverige så bryr sig inte polisen om sånt här med lite slag mot huvudet och sånt plus isåfall så skulle det ta en hel jävla rätte gång för att få 50öre i skadestånd här i sverige åk till irak iran eller usa så får dom säkert dödstraff men här i sverige får du ett papper på att du har gjort en anmälan inget annat . slut moderatorerna kan nu ta och låsa denna tråd för det är så meningslöst att försöka få nåt av detta här i sverige tyvärr :x
Användarens profilbild
Bredmar
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Bredmar »

Jag tycker INTE att du skall göra en anmälan, eftersom du förmodligen inte har något sår eller blåmärke eller något annat. Så tror jag att det är du som åker dit mer än han, du störde friden. Det finns en lag, kommer dock inte på vad den heter, men jag tror den heter: Störande av allmän frid, eller liknande, den gäller för folk som typ stör annat folk. tillexempel om man burnar eller kör som en idiot utan ljuddämpare eller nått :P.

Åter till ämnet:
Jag tror inte att du tjärnar nått på att anmäla han, visst var det hemskt, och även om du har bevis på att han gjorde det han gjorde, så tror jag det blir du som åker dit för att du burnade med... det hade varit en annan sak om du hade fått ett blåmärke eller sår eller liknande.

OBS detta är vad jag tycker iaf...
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Men jag ska inte göra någon anmälan nu, eftersom han har haft piket polisen enligt en kompis hemma hos sig, och de kommer massa skumma folk. Så eftersom jag inte kan tjäna de minsta på det, och han kanske kan få reda på var jag bor osv, så skiter jag i det!

P0JKEN

Det är ju skamligt om dom inte har gjort något, och sverige ska försöka få bort sånt,,,
Bild
Skriv svar