Vad är det som är in ringat med rött?

du behöver inget sport luftfilter.drar bara mer soppa.vad är ditt orginala munstycke?kv1st skrev:Jag har ingen koll på vad du menar, länka gärna ett bra luftfilter och vad jag ska beställa mer för munstyckeAndreWidestedt skrev:Gå upp ca. 10stl sen jobba dig neråt tills den går fint och stiftet är gyllenbrunt/brunt.
Inte 20 :O 8-10 storlekar större räcker.GreckE skrev:sportluft gör att insugsljudet hörs mer, alltså låter den mer. och drar mer soppa, men öppna fögasaren och kolla vad för storlek du har nu. öka sedan ca 20 strl vi kan inte säga exakt, det får du prova dig fram med.
Jappkv1st skrev:Jag hörde något om en luftpluggs, typ dra luftpluggen eller nåt.
ger de mer effekt eller blir det ingen skillnad, vad ska man ta bort, och vad ska man sätta ditt,
Jag har testat bilteam luftfilter, ett som passade, och va ganska snyggt, men bara blöddrade och gick inte att dra full gas, betyder det att jag måste höja i munstycke?
Vad svarade du på?Dundermannen skrev:Jappkv1st skrev:Jag hörde något om en luftpluggs, typ dra luftpluggen eller nåt.
ger de mer effekt eller blir det ingen skillnad, vad ska man ta bort, och vad ska man sätta ditt,
Jag har testat bilteam luftfilter, ett som passade, och va ganska snyggt, men bara blöddrade och gick inte att dra full gas, betyder det att jag måste höja i munstycke?
Det är ingen luftplugg ^^ .. det sitter en luftplugg i början av den iaf. d:Fredd_e skrev:den saken som är in ringad är en luftplugg ¨
du har 54 munstycke nu så byta upp runt 10ca om du ska ha sportluftfilter så typ 63-67 borde fungera.
och det spelar inte roll viket luftfilter du har, ett från biltema fungerar nästan lika bra som ett polini
iallafall på en orginal moppe