Hej! tänkte höra om det är någon som nyligen gjort provet för moped klass 2? och även om det var svårt eller räcker det med att läsa böckerna flera gånger som man fick med i kursen?
Guzz1 skrev:Hej! tänkte höra om det är någon som nyligen gjort provet för moped klass 2? och även om det var svårt eller räcker det med att läsa böckerna flera gånger som man fick med i kursen?
Det är skitlätt, 30 frågor och man behöver knappt läsa böckerna, sålänge du kan lite om trafiken och har logiskt tänkande i skallen!
Hahahaha min kompis har failat tre gånger så han har bestämt sig för att skita i det och kör ändå XD Sen har jag två andra som failade 1 gång. Själv har man inte gjort det än efter som jag bara e 14 men det hindrar en inte från att köra!
korvolle skrev:Hahahaha min kompis har failat tre gånger så han har bestämt sig för att skita i det och kör ändå XD Sen har jag två andra som failade 1 gång. Själv har man inte gjort det än efter som jag bara e 14 men det hindrar en inte från att köra!
Min polare failade med, jag förstår faktiskt inte riktigt hur, han pluggade ju hela tiden..
Guzz1 skrev:Hej! tänkte höra om det är någon som nyligen gjort provet för moped klass 2? och även om det var svårt eller räcker det med att läsa böckerna flera gånger som man fick med i kursen?
Det är skitlätt, 30 frågor och man behöver knappt läsa böckerna, sålänge du kan lite om trafiken och har logiskt tänkande i skallen!
aa nice! boken är inte speciellt "svårläst" eller vad man ska säga, så hoppas på det bästa!
aa nice! boken är inte speciellt "svårläst" eller vad man ska säga, så hoppas på det bästa!
korvolle skrev:Hahahaha min kompis har failat tre gånger så han har bestämt sig för att skita i det och kör ändå XD Sen har jag två andra som failade 1 gång. Själv har man inte gjort det än efter som jag bara e 14 men det hindrar en inte från att köra!
Om han inte klarat provet för klass 2 på tre försök skulle jag inte släppa han nära en mopen... Knappt en cykel heller för den delen.
Om han inte klarat provet för klass 2 på tre försök skulle jag inte släppa han nära en mopen... Knappt en cykel heller för den delen.
det är typ samma frågor som du kan träna på på int6rnet, sist klarade jag mig precis, ska göra provet imorn igen, för att man glömde skicka in bilder på 1 år och sedan blev stoppad me trimmat. D4nne i ett nötskal
Jag fick 23/25. Jag failade på en skylt och en fråga som jag kan egentligen.
Frågan löd vad man kunde göra för att moppen skulle dra lite mindre soppa. Jag svarade jämnt varvtal och jämn hastighet när det rätta var att varmköra moppen innan.
Hur failar man på klass 2 provet? Helt seriöst så kan jag inte förstå det. Jag läste inte ens böckerna och fick bara 1 fel på provet. Så länge man kan cykla så ska man klara av klass 2 provet.