tja, jag har en fråga, jag har ett lås som jag sätter fast i bakre skivbromsen, idag när jag skulle köra iväg så glömde jag låsa upp det o började köra iväg, jag körde inte snabbt alls mellan 3-5kmh, sen såklart stanna den bara upp och jag kom på att jag hade glömt låsa upp den. efteråt så kom jag inte upp i samma hastigheter längre. innan kom jag upp i 51kmh nu kommer jag bara upp i 48kmh om jag har tur, kan det ha påverkat att jag glömde låset eller kan de va nåt annat?
tacksam för svar!
RR3xX skrev:tja, jag har en fråga, jag har ett lås som jag sätter fast i bakre skivbromsen, idag när jag skulle köra iväg så glömde jag låsa upp det o började köra iväg, jag körde inte snabbt alls mellan 3-5kmh, sen såklart stanna den bara upp och jag kom på att jag hade glömt låsa upp den. efteråt så kom jag inte upp i samma hastigheter längre. innan kom jag upp i 51kmh nu kommer jag bara upp i 48kmh om jag har tur, kan det ha påverkat att jag glömde låset eller kan de va nåt annat?
tacksam för svar!
HAHAHA har oxå gjort det misstaget. det påverkade inte min effekt någonting.. Kolla om du har stora jack i skivan och kolla även hur beläggen ser ut om du har ett jack där...
då äre bara att känna på '' broms hyttan '' eller vad fan man kan kalla dem, efter du har kört en stund, så blir de hjärtligt varma så då ligger de på.
GE FAN I MEJ!
Äre någon jag hatar så är det du! SickRazer
Du Lär se vilket Problem du har fått! :/ Du skulle lyssnat på mej!
Gjorde lika fast när jag satt fast det på drevet, det enda som hände var att fästet till kedjeskyddet fick sig en jävel, men fram med släggan så var det löst, men det är surt när man glömmer det