det vet ja inte men r2 är ju anpasat till 70cc men det kankse krävs lite till för att få ut den maximala effekten på r2.. har du nått mer en bara cylindern?
jo det finns deet:D polini 2 for race det är ett grymt avgasrör..
och Turbo Kit High Quality 80cc det är ett bra effekt men jag tror mer på polini röret
de är ju ett varvvilligt rör, airsalen är ju om ja inte minns fel ganska högvarvig också.. så där passar de ju ihop.. Jag har inte testat de själv, men ja tror att de är helt ok... De är ju väldigt många som kör me underliggande pr på klena midrace, så då borde ju överliggande fungera bra de me ^^
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Derbi_rider skrev:okej men aj behöver inte byta vev till denan cylinder va och inte ramlager?
inte om du inte vill, men original håller inte så länge... Och som ja alltid säger:
'
DET ÄR ALLTID BÄTTRE ATT SÄTTA DIT ORDENTLIGA GREJJER DÄR NERE SOM MAN VET HÅLLER, FÖR HAR MAN NÅT SOM HELA TIDEN LIGGER PÅ GRÄNSEN SÅ ÖVERSKRIDER MAN DENNA OCH DE SKITER SIG!!!
Live slow - Die whenever
okej men mr Derbi phill säger att maxima ska hålla för org vev och lager? ja vet inte vem ja ska tro på:S men funkar t6 asso på org veven och org ramlager då?
jepp funkar, men inte länge om du kör mycke och hårt!!!
glöm inte att när ramlagrena pajjar så kan allt möjligt gå sönder..
För maximal livslängs så gäller de att du har bra inställningar o så, med mkt olja, för oljan smörjer ju lagrena också!!
Man kan ju jämföra lite me hypermoppar.. Dom har värsta där nere.. Hypermoppar som brukas måste man byta lager på 2 ggr per år typ, och då är de så starka lager som går att sätta i.
Senast redigerad av bensinskalle den 24 december 2007, 00:06, redigerad totalt 1 gånger.
Live slow - Die whenever
men går de köra maxima ett tag på org veven då?
för pappa vill nog inte byta min vev men den kommer ju vibbrera som fan när de börjar gå mot slutet så då kommer han byta den:)