Tjenare jag har en Gilera stalker och jag ska beställa delar, SETUP!
Cylinder - Polini sport 70cc
Förgasare - Motoforce 17.5mm
Avgassystem - Yasuni Z
Tryckfjäder - Hebo +60
Dragen V-ring
Vikter - Dr pulley 4.5g
Behöver jag skaffa ett sportluftfilter???? Riktigt tacksam för svar
PK skrev:du behöver inte men är du ok med att moppen kommer låta mer så kan du slänga på. moppen är gå lite bättre
köp en 19mm istället. 17,5 är överskattad.
Som PK skrev, köp en 19mm istället för 17,5mm. Och jag skulle rekommendera att köpa sportluft till den setupen.
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
hääduu! 17,5mm fungerar finfint! Läste på nån graf att 17,5mm kan funka bättre än 19mm till vissa 70cc's. Så de är knappt värt att lägga 600kr för 1,5mm större. Bättre att slipa.
Okej vilket rör tycker du att jag ska ha? Jag vill ha acc! Och grejen är att jag har inte råd med någon 19/21mm och min polre har ett Yasuni Z(tror jag) kan KANSKE vara yasuni R, men vilket rör borde jag skaffa annars till denna setup ?
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.