Ska polera/lacka det som inte ser bra ut, antagligen trimma den efter ett kort tag, sen beställa hem en del nya stylinggrejoor !
Har nyss tvättat rent hela moppen !

När jag fick den

Nu är det bara att fortsätta och göra den bra och fin !
Jag och min polare tväattade rent hela moppen utvändigt plus att vi polerade fälgarna så gott det gick så nu är han fin !
Jag insåg att min kick och min växelpet inte var så rysligt fina så jag ska nog beställa hem en ny växelpet och en ny kick

UPDATE 27/6
Ett liten fel på moppen var att tomgången gick för högt eller vad man ska säga ,framför allt efter gas . Felet var att gasvajern uppe på förgasaren satt inte så bra så det fixade jag men som sagt så är beta ganska svåra att meka med så för att komma åt förgasarn behövde jag ta loss en kåpa och lossa på hela avgassystemet så det var lite och jobba med .
När jag tog loss avgasröret så såg jag pluggen där men jag valde att vänta att ta bort den eftersom det är enkelt gjort .
pluggen

Ljuddämparen oxå

UPDATE 15/7
Igår fick jag mitt paket från twostroke !
De innehöll min nya baklampa , en str8 LED baklampa med inbyggda blinkers som gör så jag äntligen kan ta bort b*gläppen och fästa nya baklampan.
Jag mätte ut en plåtbit som jag sedan sågade ut och borrade 3 hål så den ska sitta och alla kablar ska få plats , jag fäste sedan plåtbiten i ramen där bak , sen kopplade jag bara in allt så nu fungerar allt utmärkt och nöjd blev jag också
Före

Efter

UPDATE 25/7
Mini UPDATE :
Hej alla på tsr, nu har jag plockat bort pluggen i avgasröret så den gör runt 80-85 med ett hyfsat acc.
Nu till det negativa , jag har knappt kunnat köra moppen för att min kopplingsvajer lossnar helt från kopplingsarmen så kopplingen inte funkar alls :s
Vet inte riktigt varför men skulle tro att det är tryckfjädern på kopplingsarmen som är dålig . Därför beställde jag hem en ny tryckfjäder igår ..
Någon Annan som vet varför den gör så eller hur jag ska fixa det ???
Så kommentera gärna !!!!

Bilderna dock tagna innan problemet kom .

[/list]