Sida 1 av 1
Såga av pluggen?
Postat: 23 juni 2012, 13:59
av ProBeta
På BEta RR AM6 07 så sitter ju pluggen/katalysatorn i delningen frågan jag har är kan man såga av den sidan pluggen sitter på. För om du tänker en platta så sitter ju katalysatorn på ena sidan och pluggen på andra kan man såga av den ena sidan då där pluggen sitter? är det samma effekt som bara ta ut pluggen?
Re: Såga av pluggen?
Postat: 23 juni 2012, 14:02
av NeosTobbe
Va?
Ta loss röret och plugga ur som alla andra, guide finns av Hassse666
Postat: 23 juni 2012, 14:04
av TechnoMen
Postat: 23 juni 2012, 21:11
av YamahaMarcus
Gör det inte krångligt för dig själv hahaha

Ta bara av röret o plugga ur det med en slippmaskin

Postat: 23 juni 2012, 21:15
av mrderbiguy
Man kan ta bort de med en tång om du verkligen vill det , min gick helt original 45 i nedförs backe med alla pluggar i , efter alla pluggar var dragna 90-95 med 110 munstycke :O och ja , den gick så snabbt för alla dom som undrar.
Postat: 23 juni 2012, 21:16
av YamahaMarcus
mrderbiguy skrev:Man kan ta bort de med en tång om du verkligen vill det , min gick helt original 45 i nedförs backe med alla pluggar i , efter alla pluggar var dragna 90-95 med 110 munstycke :O och ja , den gick så snabbt för alla dom som undrar.
Jo säkert min gör 65 ärliga urpluggad.
Postat: 23 juni 2012, 21:22
av NeosTobbe
YamahaMarcus skrev:mrderbiguy skrev:Man kan ta bort de med en tång om du verkligen vill det , min gick helt original 45 i nedförs backe med alla pluggar i , efter alla pluggar var dragna 90-95 med 110 munstycke :O och ja , den gick så snabbt för alla dom som undrar.
Jo säkert min gör 65 ärliga urpluggad.
Men beta gör 70 ärliga. Så 90-95, nej
Postat: 23 juni 2012, 21:52
av wille yz85
mrderbiguy skrev:Man kan ta bort de med en tång om du verkligen vill det , min gick helt original 45 i nedförs backe med alla pluggar i , efter alla pluggar var dragna 90-95 med 110 munstycke :O och ja , den gick så snabbt för alla dom som undrar.
ha ha aldrig, min går 65 ärliga avstrypt
Postat: 23 juni 2012, 23:40
av TuZx
wille yz85 skrev:mrderbiguy skrev:Man kan ta bort de med en tång om du verkligen vill det , min gick helt original 45 i nedförs backe med alla pluggar i , efter alla pluggar var dragna 90-95 med 110 munstycke :O och ja , den gick så snabbt för alla dom som undrar.
ha ha aldrig, min går 65 ärliga avstrypt
min beta gjorde 76 med 11/52 och nu ca 85-88 med 13/51 ja det är ärliga

Postat: 23 juni 2012, 23:44
av mrderbiguy
Vill ni slå vad, testade med radar volvo bilar , audi bilar alla visade runt 100 sträcket
Postat: 24 juni 2012, 00:25
av Coldcore
NeosTobbe skrev:YamahaMarcus skrev:mrderbiguy skrev:Man kan ta bort de med en tång om du verkligen vill det , min gick helt original 45 i nedförs backe med alla pluggar i , efter alla pluggar var dragna 90-95 med 110 munstycke :O och ja , den gick så snabbt för alla dom som undrar.
Jo säkert min gör 65 ärliga urpluggad.
Men beta gör 70 ärliga. Så 90-95, nej
Jo har haft 2 betor,båda med 13-53 och dem har gått ca 90 med strypningen borta och större munstycke!
Betas originalrör e jävligt bra.
Postat: 24 juni 2012, 00:36
av Victorh
Coldcore skrev:NeosTobbe skrev:YamahaMarcus skrev:
Jo säkert min gör 65 ärliga urpluggad.
Men beta gör 70 ärliga. Så 90-95, nej
Jo har haft 2 betor,båda med 13-53 och dem har gått ca 90 med strypningen borta och större munstycke!
Betas originalrör e jävligt bra.
65 ärliga gg.-.
Sedan den har gjort en 85-90 inte mera bil mätare ljuger också med 10 ungefär...
Postat: 24 juni 2012, 00:41
av GuZt4v
har någon testat att ställa in allt rätt eller?
min polares dt 50sm gör iaf 85 ÄRLIGA UPPMÄTTA MED GPS och BIL! då har han bara 11x52 drev så finns mycket att plocka ut ur AM6 orginal men urpluggade! ni kan säga vad ni vill men det är inte omöjligt att få upp en orginal urpluggad moppe i 90km/h
Postat: 25 juni 2012, 09:36
av ProBeta
Okej, men vad är det för skillnad på att bara ta ur pluggen än att ta bort allt både pluggen/katalysatorn. Vad är skillanden mellan dessa två
Och om någon bara har dragit pluggen o egr vad har du för munnstycke i ?
Postat: 25 juni 2012, 09:57
av Derbi_Guy
Postat: 2 juli 2012, 19:58
av sam9707
Tänk på att betas underdragna rör går bättre änn det vänster dragna
Postat: 2 juli 2012, 20:05
av fax110
ProBeta skrev:Okej, men vad är det för skillnad på att bara ta ur pluggen än att ta bort allt både pluggen/katalysatorn. Vad är skillanden mellan dessa två
Och om någon bara har dragit pluggen o egr vad har du för munnstycke i ?
pluggen stryper effekten,
katalysator ''renar'' och är bättre för miljön samt stryper effekten
egr renar också samt stryper litegran sägs det