30+ för man drar luftstrypningen, tsst aldrig..xXTASKENXx skrev:kanske så att du kör med för litet munstycke? vet inte riktigt hur där är med cpi crossarna men på scootrarna måste man gå upp minst 30 storlekar med sportluftfilter och om man drar luftburk skorstenen måste man gå upp ännu mer. skulle prova runt 90-95. Vet inte om det är svaret du söker dock
Du körde nog för snålt
Jopp. Fråga Victorh, Jag hade 67 satte på sportluft den orkade inet köra, bytte till 82 munstycke den gick bra, sedan bytte jag tillbaka till original box och drog pluggen i den och hade 82 munstycke och den orkade inte. den dog på fullgas och sedan bytte jag ner och gick sämre så va tvungen å byta upp ännu merJönköping skrev:30+ för man drar luftstrypningen, tsst aldrig..xXTASKENXx skrev:kanske så att du kör med för litet munstycke? vet inte riktigt hur där är med cpi crossarna men på scootrarna måste man gå upp minst 30 storlekar med sportluftfilter och om man drar luftburk skorstenen måste man gå upp ännu mer. skulle prova runt 90-95. Vet inte om det är svaret du söker dock
Du körde nog för snålt
kör med halva pluggen bort 35 storlekar större... utan luftplugg 90-95xXTASKENXx skrev:Jopp. Fråga Victorh, Jag hade 67 satte på sportluft den orkade inet köra, bytte till 82 munstycke den gick bra, sedan bytte jag tillbaka till original box och drog pluggen i den och hade 82 munstycke och den orkade inte. den dog på fullgas och sedan bytte jag ner och gick sämre så va tvungen å byta upp ännu merJönköping skrev:30+ för man drar luftstrypningen, tsst aldrig..xXTASKENXx skrev:kanske så att du kör med för litet munstycke? vet inte riktigt hur där är med cpi crossarna men på scootrarna måste man gå upp minst 30 storlekar med sportluftfilter och om man drar luftburk skorstenen måste man gå upp ännu mer. skulle prova runt 90-95. Vet inte om det är svaret du söker dock
Du körde nog för snålt
Word!Victorh skrev:kör med halva pluggen bort 35 storlekar större... utan luftplugg 90-95xXTASKENXx skrev:Jopp. Fråga Victorh, Jag hade 67 satte på sportluft den orkade inet köra, bytte till 82 munstycke den gick bra, sedan bytte jag tillbaka till original box och drog pluggen i den och hade 82 munstycke och den orkade inte. den dog på fullgas och sedan bytte jag ner och gick sämre så va tvungen å byta upp ännu merJönköping skrev: 30+ för man drar luftstrypningen, tsst aldrig..