Setup:
Airsal Sport 70cc
MK prorace rör o Yasuni R1 (tillsalu)
MK prorace fjädrar
Delorto 21 mm Black edition
13/14/52
Barikit insug
Orginal membran
Styling, massa annat men lite snabba drag:
Pulverlackad ram o sving
KTM platta
Random biltema framstänka
Något höjd
Plexiundertail
Blanksvarta kåpor bak, ska lacka fram med!
LED Baklampa
Historia:Köpte en drac i höstas för 3500 spänn, rostig o skabbig som fan, gick skit bra i motorn så ja tog den. Plockade ner hela moppen lämnade in ram+sving för bläster sedan så pulverlackade Bjerkås AB ramen o svingen svart för mig och det blev verkligen skit fint!
Har inte direkt några bilder när ja plocka ner den men såhär såg den ut innan..

Plockade ner moppen o lämnade in ram o sving på bläster, så här såg det ut när jag fick tillbaka det.

Så lämnade jag in ramen till Bjerkås som pulverlackade ramen åt mig, skit bra blev det!

Med Yasuni röret

Med Prorace röret

Ska uppdatera så fort ja knäpper några schysta bilder. Kommentera gärna vad som ska göras för att den ska bli snyggare

Update 2012-06-20
Så de har inte hänt så mycket men en sak som jag har gjort är att polera prorace röret. Blev ganska bra för den tiden ja la ner på det

Bytte även tillbaka till mitt 13 framdrev igen när jag satte på proracet, piskar på riktigt jävla bra! En annan sak som jag kan säga är att den vart bänkad till 12 häst @ Wheels4u meetet och ca 105 km/h med Yasuni R1 röret. Går mycket bättre nu med prorace röret så kanske får göra om en bänkning

Ska antagligen köpa ett par SM hjul nångång helst spike, ifall det kommer upp några prisvärda. Kommentera nu!!

2012-07-30
Varit i USA i 3,5 veckor nu så har inte gjort något med den men kan slänga upp några bilder!

Letar forfarande ett par sm hjul så ifall du har ett par så tveka inte att skriva.. Kommentera nu!!