Klarar originalveven av gussen ett tag?k-skåpet skrev:gussen är riktigt rolig att köra med så skulle nog valt den. som svar på skillnaderna mellan tp cylindrarna så vad jag kan se den ena dela topplock, annars vettifan
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
Har ju förstärkta lager också och ska ändå sälja moppen så det är lugntPiitus96 skrev:Ja, men byt den så du nt riskerar att cylindern tar skada!
Så ditt tänk är att du skiter i ifall den rasar eftersom du ska sälja den och ägaren får reparera den? :SSickRazer skrev:Har ju förstärkta lager också och ska ändå sälja moppen så det är lugntPiitus96 skrev:Ja, men byt den så du nt riskerar att cylindern tar skada!
haha nej, menade att eftersom det sitter förstärkta lager nu så borde den hålla längre. En vev kan ju rasa när som helst ändå, inget varken jag eller köparen kan göra något åt. Sitter det trimvev är chansen mindre att det händer tidigare men det kan fortfarande hända. Vill den som köper den vara mer säker på att den ska hålla längre så får han fixa det om han inte nöjer sig med förstärkta lager.p0d1 skrev:Så ditt tänk är att du skiter i ifall den rasar eftersom du ska sälja den och ägaren får reparera den? :SSickRazer skrev:Har ju förstärkta lager också och ska ändå sälja moppen så det är lugntPiitus96 skrev:Ja, men byt den så du nt riskerar att cylindern tar skada!
Hoppas du köper en bil nån dag så rasar skitet ihop.
Hade gärna gjort det men originalveven pallar verkligen inte en patanegra^^aerox-sami skrev:kungen har talat bara lyda!siiimooon skrev:Pata negra.
tror inte de är same shit riktigt...vongyllis skrev:min kompis kör på en portad Hebo manston.. same shit som pata negra då..SickRazer skrev:Hade gärna gjort det men originalveven pallar verkligen inte en patanegra^^aerox-sami skrev: kungen har talat bara lyda!
med sin orginal vev. den håller och har hållt bra länge nu
Vet det, har skrivit där med men får inte något svar där och jag vill beställa cylindern så fort som möjligt, just nu lutar jag mest åt Barikit 80cc faktiskt, då veven inte ska behöva ha problem med denVictorh skrev:tror inte de är same shit riktigt...vongyllis skrev:min kompis kör på en portad Hebo manston.. same shit som pata negra då..SickRazer skrev: Hade gärna gjort det men originalveven pallar verkligen inte en patanegra^^
med sin orginal vev. den håller och har hållt bra länge nu
Sedanså har vi en cylindertråd för sånt här sickrazer
VA?Felux skrev:Eller så lägger du inte ner 2k på en ny, utan sätter på orginal cylindern så får du sålt den mycket lättare också!