Den går bra om man drar pluggen, är ju som vilken AM6 moped som helst egentligen fast med jävligt stort bakdäck, rolig att köra i terräng. Ser bra ut annars
är det sant? häftigt måste bara övertala pappa om att min nuvarande suger häst k*k och att jag måste ha en ny, och jag bor nära närpes ( under 50km) så jag kan köra hem den om du ser han nån dag så säg att jag e intresserad
NOName? skrev:är det sant? häftigt måste bara övertala pappa om att min nuvarande suger häst k*k och att jag måste ha en ny, och jag bor nära närpes ( under 50km) så jag kan köra hem den om du ser han nån dag så säg att jag e intresserad
okej
GE FAN I MEJ!
Äre någon jag hatar så är det du! SickRazer
Du Lär se vilket Problem du har fått! :/ Du skulle lyssnat på mej!
har en sån sjäv och är jävligt nöjd med min! Gör sega 55-60 orginal men urpluggad går den som bara F**n! Välldigt stabil moppe och aldeles utmärkt för offroad körning såsom i skog. Enda nackdelen är att min dra sjukt mycket soppa.. ca 0.5 milen..
maartiin skrev:har en sån sjäv och är jävligt nöjd med min! Gör sega 55-60 orginal men urpluggad går den som bara F**n! Välldigt stabil moppe och aldeles utmärkt för offroad körning såsom i skog. Enda nackdelen är att min dra sjukt mycket soppa.. ca 0.5 milen..
Stabil moped (även i skogen) och stark motor. Original är det väl inte mycket att hurra för eftersom det är en AM6a men urpluggad har den väl sina ärliga 75, drar riktigt fint efter vad jag hört.