Tjenare måste jag byta vev nu när jag kommer köra med 80cc (david96) beta
Beta rr 06
80cc barkit
Ostrypt orginalrör
21mm fögg
Ostrypta insug och membran
13/51
Senast redigerad av Börniee den 12 juni 2012, 17:41, redigerad totalt 1 gånger.
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Niklas Berntsson skrev:Tjenare måste jag byta vev nu när jag kommer köra med 80cc (david96) beta
Beta rr 06
80cc barkit
Ostrypt orginalrör
Ostrypta insug och membran
13/51
hört nått att man ska byta vev när man går över 70cc, men det beror ju också på i vilket skick veven är.
Med tanke på att du kör originalrör så kommer det förmodligen funka fint.
Skaffar du däremot nåt midracerör så ska du nog överväga att slänga i en starkare vev.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
ja hasse har gjort en guide där hans visar hur du gör utan ''riktiga'' verktyg
du fick ju inte äns ha 80cc, du lär knappast på slå på rör med då elr ? XD