hastighetsmätare i mobilen?

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc
Användarens profilbild
RammeA
Farsans gamla zündapp

hastighetsmätare i mobilen?

Inlägg av RammeA »

Tja, har ni några tips på bra hastighetsmätar appar till ANDROID. Jag tror nämligen ATT jag har en riktig liten glädjemätare på moppen och vill veta hur.fort den igentliggen går. :)
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew

Inlägg av k-skåpet »

ulesses speedometer lr nått sånt heter den, första när du söker på speedometer iallafall, finns skitmycke roligt i den och stämmer bra :)
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
Användarens profilbild
RammeA
Farsans gamla zündapp

Inlägg av RammeA »

k-skåpet skrev:ulesses speedometer lr nått sånt heter den, första när du söker på speedometer iallafall, finns skitmycke roligt i den och stämmer bra :)
ok tack :)
Användarens profilbild
Piitus96
Gasres

Inlägg av Piitus96 »

Har en annan som e skitbra, den heter "My speedmeter" eller på svenska "Min hastighetsmeter"
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....

Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
Användarens profilbild
liljegrenarN
Svårstartad skrothög
Kontakt:

Inlägg av liljegrenarN »

Torque är nice! fast de är ju till bil och man behöver kabel om jag inte är fel ute... :x
finns accelerations mätare, hastighet, laddtyck,volt, vakuum,bränsle och massa mer! ;D
Skriv svar