[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=rnVZPdpWxZ8[/youtube]
En hel del är ju förstås väldigt sant det han säger, dock har han ett jävligt stort problem i skallen.
Det där är en extremrasist utan dess like och han, som ni kanske märker, skyller precis allt på muslimer. Islam har inte ett skit med saken att göra. Åk ner till Abu Dhabi, dubai eller någon annan emirat så ska ni se att ett islamistiskt samhälle fungerar jävligt bra.
Nej som sagt, det där är en rasist utan dess like, som sitter och skyller på en grupp religiösa människor. Det är avskummet, de som inte är religiösa, som är problemet. De kan ses som "muslimer" eftersom de har muslimskt ursprung, liksom svenskar är kristna även fast långt ifrån alla går till kyrkan, så det är lätt för honom att sitta och snacka skit om islam när det inte har med saken att göra.
Problemet är snarare de icketroende, de outlaw gangsta invandrarna och deras kultur som de tagit med sig hit från deras outlaw länder som är problemet. De kan, eller vill säkert rent av inte anpassa sig till ett svenskt samhälle.
Segregationen är visserligen ett problem, det bildas invandrarkluster och deras kultur/ moral står i centrum där, men det är ändå ingen ursäkt för att de beter sig som svin.
Det Mona sahlin och alla andra efterblivna "tyckare" inte fattar är att man ska försöka rädda det man har istället för att försöka rädda alla, fokusera på att bryta segregation, integrera istället för att massplacera i rosengård och sedan stå och fjäska och tro att det ska fungera...
Sen skulle jag gärna velat ha sett hur
de hade behandlat
oss om vi hade varit invandrare i deras land, typ pakistan eller någon annan schysst håla. Jag har svårt att tro att vi hade fått varken husrum eller bidrag, eller ens möjlighet att vara "kristna". Så även fast invandrare kanske inte har det helt lätt så tycker jag ändå att de på något sätt ska vara tacksamma för att de blir mottagna så pass bra som de faktiskt blir och inte gå omkring och snacka skit om sverige. Då kan de FAN dra hem till pakistan igen.
Det är synd, för som flera redan påpekat finns det gott om invandrare som sköter sig riktigt snyggt och tar deras nya chans i livet. Men det är inte lätt när de övriga idioterna eggar upp hat som är orsaken till den här tråden, hos oss "svenskar"