Lite Off topic men, haha jag och Ploxcake (min polare) är nu lite kända haha. Kan också säga att han var oseriös, jag skulle inte tro att det ifnns någon så efterbliven haha^^Gröngöling skrev:Tror du det finns till Malaguti XSM/Yamaha DT50x?ArvidsZon skrev:Joo de är det ju.Gröngöling skrev:Okej, tack för svaret. Tror det hade varit riktigt snyggt
Annars är ett tips att köpa en blå huvud strålkastar lampa, ger en härlig xenon effekt, har det själv på min Nerox.
Klart det gör om du kollar upp vilken modell du har.Gröngöling skrev:Tror du det finns till Malaguti XSM/Yamaha DT50x?ArvidsZon skrev:Joo de är det ju.Gröngöling skrev:Okej, tack för svaret. Tror det hade varit riktigt snyggt
Annars är ett tips att köpa en blå huvud strålkastar lampa, ger en härlig xenon effekt, har det själv på min Nerox.
Vad fan surrar du i?fluffen skrev:Lite Off topic men, haha jag och Ploxcake (min polare) är nu lite kända haha. Kan också säga att han var oseriös, jag skulle inte tro att det ifnns någon så efterbliven haha^^