Servern har egengjord "bana"
Lite bättre experience rate än vanligt
Man kan köpa premium för spel pengar
Många spelaren (kan vara upp till 100 spelaren online)
Allt ni behöver göra är att ni går in på hemsidan och registrerar er och sen laddar ner Mirror 1. Kom ihåg att registrerar er på världen Vetus
Bara och pma mig om ni vill joina
Senast redigerad av Happy4smiler den 28 maj 2012, 17:40, redigerad totalt 3 gång.
Jag skulle kunna kolla på den. men det går ju för fan inte göra account står bara "sorry! an account with this number combination already exists" vad jag än tar säkert testa 10 olika helt omöjliga att folk har. så du kan förklara hur du har gjort xD
Senast redigerad av klimpe95 den 26 maj 2012, 16:41, redigerad totalt 2 gång.
klimpe95 skrev:Jag skulle kunna kolla på den. men det går ju för fan inte göra account står bara "account number allready in use" vad jag än tar säkert testa 10 olika helt omöjliga att folk har. så du kan förklara hur du har gjort xD
lättast att få en account number är att skriva in en massa numror, bara du kommer ihåg det oxå
klimpe95 skrev:Jag skulle kunna kolla på den. men det går ju för fan inte göra account står bara "account number allready in use" vad jag än tar säkert testa 10 olika helt omöjliga att folk har. så du kan förklara hur du har gjort xD
lättast att få en account number är att skriva in en massa numror, bara du kommer ihåg det oxå
jo jag vet har ju gjort det men funker ju för fan itne...
jo jag vet har ju gjort det men funker ju för fan itne...
friberg skrev:haha fan vad najs att det finns rätt många tibia spelare här spelar någon rl med ?
edit: hade vi inte kunnat börja på en 8.6 ist ? eller rl ?
Själv tycker jag att Icechaw är lättare att spela om man är nybörjare, och att spela i rl så tar det åradagar att lvl så att man kan pk mycket.
I Icechaw är man gratis premium, tänker lägga en omröstnings fråga om ni vill spela rl eller Icechaw
Dock skulle man kunna köra en 8.6 evo tycker jag. då man itne har cd på spells osv. en sak var lite synd med icechaw och det var att det var lite för lite spelare.
friberg skrev:haha fan vad najs att det finns rätt många tibia spelare här spelar någon rl med ?
edit: hade vi inte kunnat börja på en 8.6 ist ? eller rl ?
Själv tycker jag att Icechaw är lättare att spela om man är nybörjare, och att spela i rl så tar det åradagar att lvl så att man kan pk mycket.
I Icechaw är man gratis premium, tänker lägga en omröstnings fråga om ni vill spela rl eller Icechaw
Dock skulle man kunna köra en 8.6 evo tycker jag. då man itne har cd på spells osv. en sak var lite synd med icechaw och det var att det var lite för lite spelare.
Några spelaren? Det är ju 13 spelaren och då är klockan snart 22? (finsk tid 23)
Själv har jag aldrig spelat på 8.6 an en länk skulle inte skada?
Happy4smiler skrev:Guys, varför inte Icechaw? vi som tänkte spela tillsammans tänkte faktist pvpa också, inte bara botta, undrar dessutom varför alla behöver en bot?
Anyways, visa mig en bra 8.6 ot, så ändrar jag kanske tråden lite om den var bra
Jag tänkte också pvpa? tänkte itne börja på en server bara för att botta xd visst vi kan spela på iceschaw men eftersom det itne är så mycket folk på den och du säger att vi ska pvpa så borde vi hitta en med mer spelare
Happy4smiler skrev:Guys, varför inte Icechaw? vi som tänkte spela tillsammans tänkte faktist pvpa också, inte bara botta, undrar dessutom varför alla behöver en bot?
Anyways, visa mig en bra 8.6 ot, så ändrar jag kanske tråden lite om den var bra
Jag tänkte också pvpa? tänkte itne börja på en server bara för att botta xd visst vi kan spela på iceschaw men eftersom det itne är så mycket folk på den och du säger att vi ska pvpa så borde vi hitta en med mer spelare
Sant! Visste inte att man har tappat spelaren i Icechaw. Finns Det någon här som har hittat en bra Ot server vi kan börja spela på, så länka det hit!
friberg skrev:ja men jag tänkte de att vi tar en 8.6 ot ist för mitt tibia funkar inte nnars haha det har fuckar upp sig ^^ men ska vi leta upp en sån ?
hitta en så är jag på. men tänk på hur mycket folk det är inne uptime och om runor/pots tar slut