Jag har själv en speedfight 2, den klarar upp till 5cm utan sidostöd, men ska du upp till 6cm så kommer den inte kunna balansera på centralstödet då måste du skaffa sidostöd.Zaw skrev:Beror det på hur mycket jag höjer den? Jag tänkte mig 5cm.
Ska inte behövas .. min är också 07:a , dock en Iron-X men vet inte om det är ngn skillnad ?Marcus ström skrev:Jag har en Speedfight 2 -07 och den behövde jag sidostöd på för att kunna höja den.
Kanske är olika då? =Olillshrimp skrev:Ska inte behövas .. min är också 07:a , dock en Iron-X men vet inte om det är ngn skillnad ?Marcus ström skrev:Jag har en Speedfight 2 -07 och den behövde jag sidostöd på för att kunna höja den.
Jag använde mig av 50mm höjning och funkade kanon med centralstöd
ohfan.. för duvet jag klarade upp t 50mm. Men om du som undrar inte har en Iron-X så bör du nog lyssna på Marcus Ström här !Marcus ström skrev:Kanske är olika då? =Olillshrimp skrev:Ska inte behövas .. min är också 07:a , dock en Iron-X men vet inte om det är ngn skillnad ?Marcus ström skrev:Jag har en Speedfight 2 -07 och den behövde jag sidostöd på för att kunna höja den.
Jag använde mig av 50mm höjning och funkade kanon med centralstöd
På min när jag skulle höja den så tog fästet på centralstödet i, så det inte gick att höja mer en runt 4 cm.