inte lätt nej, men jag kör värre än sådär med min Senda xD och då har jag inget mönster alls bak, utslitet. och kör långa ställ med den, man styr ju med gasen när man sladdar osv xD och svårare vare för mig oxå, högvarvigt effektrör och inget mönster, men långa ställ fick jag till ändåbensinskalle skrev:va väl inte så dåligt xD, de ä fan inte lätt o köra när de ä halt som f*n
hehe du får fixa en snygg film så vi får se när du sladdar xD!!... Ja kan också sladda på grus ^^, de gick aslätt med mitt förra däck när de va totalt utslitet, fästet släppte ju bara av gasen på grusväg.. Men ja har för lättdrevat och för taskiga lameller för att få till nå bra =(chifen skrev:inte lätt nej, men jag kör värre än sådär med min Senda xD och då har jag inget mönster alls bak, utslitet. och kör långa ställ med den, man styr ju med gasen när man sladdar osv xD och svårare vare för mig oxå, högvarvigt effektrör och inget mönster, men långa ställ fick jag till ändåbensinskalle skrev:va väl inte så dåligt xD, de ä fan inte lätt o köra när de ä halt som f*nkul iaf att köra sådär