Min kick var också helt stumm när min roxx skar, dock konstigt att det inte hände något, utan du bara stängde av och gick in och åt, sedan starta den inte, så borde inte ha skurit. Men ändå låter inte som något roligt. Ta av cylindern och titta, så kommer säkert hela skiten vara skuren. Nej jag är inte oseriös, hade precis samma symptom när min roxx skar, tittade allting, luftfilter, luftbox, rengjorde förgasare, filter, kollade membran + läppar, testade startgas, kolla allting. Sen så återstod cylinder kvar, monterade av den, det första jag såg var ett fett jack i kolven, sen kom cylindern av, flera feta jack i den också. Var bara att pusta ut och beställa en ny cylinder. Kolla allting du tror det kan vara, fögg, filter, membran osv. Allting får du titta igenom, om det inte funkar, cylindern får du nog ta av då.. Men gör allting annat först innan du grejar med cylindern. Hoppas du fixar det!
Att den gasa av sig själv kan ha berott på att du monterat trotteln fel, eller att gasvajern hängt sig. Du pillade inge med förgasaren eller något eller? Gasvajern?
TITTA ALLTING ANNAT INNAN DU PILLAR MED cylindern SÅ DU INTE GÖR DET I ONÖDAN!'
EDIT: Märkte nu att du bodde i partille, jag bor i Landvetter så kan kanske komma och hjälpa dig och titta på den? Gör det gratis så oroa dig inte för det
EDIT 2: Som pimpim säger så var min kick samma sak, jag tog av varenda jävla del utav kicken, fjäder, drev osv, rengjorde allting i minsta detalj, satte tillbaka, smörjde upp ordentligt och kicken funkade som en dröm.
Har du gnista? Komp? Får den bensin? Har du bensin?