8 Takt går dåligt

Allt övrigt snack om mopeder som inte faller in de övre kategorierna. Tips, lack mm
Geten Jens
Avstängd

8 Takt går dåligt

Inlägg av Geten Jens »

Tjena, har svetsat ihop två 4Takt så att det blir 8Takt!, men nu har skitet börja gå snett ena motorn vill åt fel håll! Tror ni att det bli rätt om jag vänder på cylindern i ena motorn? Vill gärna visa upp den för snaskerkaskerna,. BEHHÖVER HJÄLP? Kan maN skrika åt motorn att den ska vända om eller måste jag skruva upp cylindernippeln. Har även två styren och ett däck som läcker benzin ur ventilhattarna,
2stroke
Gasres

Inlägg av 2stroke »

Men ditt jävla snille, ingen tycker att du är rolig, gå och väck mamma och säg att du behöver lite flunitrazepam, stjärtgosse
Geten Jens
Avstängd

Inlägg av Geten Jens »

2stroke skrev:Men ditt jävla snille, ingen tycker att du är rolig, gå och väck mamma och säg att du behöver lite flunitrazepam, stjärtgosse
Mamma sover faktiskt inte din jävla bonde
Användarens profilbild
Peddobear
karhuuu!

Inlägg av Peddobear »

D4NI3L skrev:fixa så man ser bilderna är du snellstavning?
Bild
Bild
2stroke
Gasres

Inlägg av 2stroke »

Geten Jens skrev:
2stroke skrev:Men ditt jävla snille, ingen tycker att du är rolig, gå och väck mamma och säg att du behöver lite flunitrazepam, stjärtgosse
Sitter hon i vardagsrummet och pimplar vin samtidigt som hon kollar på Teen Mom eller? Flashbacks från hennes uppväxt liksom
Geten Jens
Avstängd

Inlägg av Geten Jens »

2stroke skrev:
Geten Jens skrev:
Sitter hon i vardagsrummet och pimplar vin samtidigt som hon kollar på Teen Mom eller? Flashbacks från hennes uppväxt liksom
Hon är inte alkoholistholst som dina föräldrar verkar vara som har fått en sån fin datornörd till son
Användarens profilbild
NoCamshaft
Elmoped

Re: 8 Takt går dåligt

Inlägg av NoCamshaft »

Geten Jens skrev:Tjena, har svetsat ihop två 4Takt så att det blir 8Takt!, men nu har skitet börja gå snett ena motorn vill åt fel håll! Tror ni att det bli rätt om jag vänder på cylindern i ena motorn? Vill gärna visa upp den för snaskerkaskerna,. BEHHÖVER HJÄLP? Kan maN skrika åt motorn att den ska vända om eller måste jag skruva upp cylindernippeln. Har även två styren och ett däck som läcker benzin ur ventilhattarna,
1: jävla troll om inte är du dummare än en stekt gås

2: vet du ens vad 4 takt betyder? du kan fanemej inte svetsa ihop 2 motorer på det viset, hur hade du tänkt en 4 takt skulle funka i sånna fall?

3:
Bild
hej :)
Ekman
F.D Moderator

Inlägg av Ekman »

Räcker med din värdelösa trådar nu..
Låst