Tja en kille i min skola säger att hans aerox gör 80 med trimrör och urpluggad. De kan ju inte stämma men kan ni skriva eran teori om vad ni tror? De är leonvice zx rör med dragen v ring bara.
Senast redigerad av D3nnis den 25 april 2012, 20:36, redigerad totalt 1 gånger.
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig
Det är TYST, Det är SORG, Det är HELSINGBORG!
D3nnis skrev:Tja en kille i min skola säger att hans aerox gör 80 med trimrör och urpluggad. De kan ju inte stämma men kan ni skriva eran teori om vad ni tror? De är leonvice zx rör med dragen v ring bara.
D3nnis skrev:Tja en kille i min skola säger att hans aerox gör 80 med trimrör och urpluggad. De kan ju inte stämma men kan ni skriva eran teori om vad ni tror? De är leonvice zx rör med dragen v ring bara.
Fullt möjligt!
Saken är ju de att jag inte tror på de efter som jag hade själv samma rör och gjorde kanske 60 ärliga.
Har för mig att du sa i en tråd att du inte hade bytt munstycke?
OnT Det är fullt möjligt! Lite snabbt kanske, runt 75 ärliga tror jag men så mycket lögn är de dock inte! Men rätt roligt med en 97a på skolan som säger att hans aerox gör 95-100 med Hebo rör o ingen vring
MrAndersson skrev:Har för mig att du sa i en tråd att du inte hade bytt munstycke?
OnT Det är fullt möjligt! Lite snabbt kanske, runt 75 ärliga tror jag men så mycket lögn är de dock inte! Men rätt roligt med en 97a på skolan som säger att hans aerox gör 95-100 med Hebo rör o ingen vring
Haha jodå mynstycket fixade jag . Aja men då hade jag väll fel då
MrAndersson skrev:Har för mig att du sa i en tråd att du inte hade bytt munstycke?
Haha jodå mynstycket fixade jag . Aja men då hade jag väll fel då
min aerox med dragen v- ring gör 90-95 uppmätt med tre st olika gps:er sen vet jag inte om det är 50 cc sport på den för den accsar som FAN visar 5 km/h för mkt
för er som vet hur en aerox orginal mätare ser ut så kom jag upp till temp på M:et
Senast redigerad av groonie den 25 april 2012, 21:18, redigerad totalt 1 gånger.
Stämmer absolut, nästan lite slött!
Min aerox gör 122 med en banan i avgasröret, uppmätt med gps
Och om jag vrider gashandtaget 3 varv så gör den 461 ärliga, upmätt med bil
säker på att han inte bytt vikter då, jag har vikterna som följer med röret (ZX) o den gör 80 med det, låter lite väl kanske att ett zx gör så mycket med orginalvikter.