Jag laddade batteriet nyligen och jag har inte testat att kicka igång den än pga startmotorn fungerar.Granbacka skrev:För det första så startar inte moppen om batteriet är tomt så det kan vara bra att ladda, eller så provar du använda kicken. Är det bensin på tändstiftet?
har du inte bytt munstyckerna så är det klart att den inte startar.Mackan93:an skrev:Jag försökte hälla i lite bensin direkt i "hållet" till cylinderhuvudet men ingen effektStylizhRazer skrev:har du bytt munstycken?
Ändå värt ett försök.. tror jag har något 85:a liggande hemma...
Jaja, får försökta imorgonStylizhRazer skrev:har du inte bytt munstyckerna så är det klart att den inte startar.Mackan93:an skrev:Jag försökte hälla i lite bensin direkt i "hållet" till cylinderhuvudet men ingen effektStylizhRazer skrev:har du bytt munstycken?
Ändå värt ett försök.. tror jag har något 85:a liggande hemma...
'Erik_ skrev:Kolla ventilspelet. Kolla att du har gnista.
Behöver inte alls byta munstycke för att få den att starta, förgasarinställningar kan vara rätt långt från rätt utan att den bråkar vid start - däremot går det pissigt när den är igång.
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...