Beställning från Mohlins mc

Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!
Gråben
Elmoped

Beställning från Mohlins mc

Inlägg av Gråben »

Hej.

Beställde i söndags och fick mejl igår där det stog att paketet var leverarat, men icke.
Varken sms eller aví från posten har man sett röken av.

någon som vet om dem brukar vara extra sega?

Mvh Gråben
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

Dom kanske lämna in de på posten?, fall du inte är riktig dum och valde att dom skulle informera dig via brev, då får du ett brev hem från posten som säger att du kan hämta ut ditt paket:)
Användarens profilbild
DtSnubben
gärna till den titeln jag ville ha

Re: Beställning från Mohlins mc

Inlägg av DtSnubben »

Gråben skrev:Hej.

Beställde i söndags och fick mejl igår där det stog att paketet var leverarat, men icke.
Varken sms eller aví från posten har man sett röken av.

någon som vet om dem brukar vara extra sega?

Mvh Gråben
när vissa säger att paketet är levererat så menar dom ibland att paketet har lämnat deras lager
Gråben
Elmoped

Re: Beställning från Mohlins mc

Inlägg av Gråben »

david96 - Dom kanske lämna in de på posten?, fall du inte är riktig dum och valde att dom skulle informera dig via brev, då får du ett brev hem från posten som säger att du kan hämta ut ditt paket:)

[/quote]

när vissa säger att paketet är levererat så menar dom ibland att paketet har lämnat deras lager[/quote]

David, om jag inte är riktigt dum? vad spelar det för roll om jag valde brev eller sms-aví? ingen, jag hade bara fått vänta en dag extra:)

Nu valde jag sms avi, och fick mejl 4 dagar senare där det stog att det var levererat, har även ringt till postkontoret och till mohlins. posten kan inte kolla om paketet ligger där utan att ha kolli nummer. Mohlins sa att killen som har hand om leveransen (han som kan mitt kolli nummer) är där på förmiddagen. Jag jobbar om dagarna och kan inte springa runt på jobbet och prata mobil, då blir det snabbt tråkig stämning i verkstaden:)

DtSnubben- jo, jag får hoppas att det är så i detta fallet, om så är så borde ett sms inte vara långt borta:)
Skriv svar