Koniz skrev:Men då måste du regga om moppen med röret om det ska vara lagligt Och det kan ju låta för mycket eller ge av för mycket avgaser.. Men vad vet jag
Ja men det fattar inte mina dumma päron bara där sitter en plugg i så är jag glad !
Sluta klaga jag har HÖG varvigt med hör och häpnad två pluggar - Köp o pluggat och gör som jag bygg egna pluggar som går snabbt som satan att sätta dit och bort Mvh
millegustafsson_ skrev:Sluta klaga jag har HÖG varvigt med hör och häpnad två pluggar - Köp o pluggat och gör som jag bygg egna pluggar som går snabbt som satan att sätta dit och bort Mvh
Tackar ! Vad för MM behövs ? 9mm ?
Btw guys : har hört det finns någon slags pluggadapter som man sätter på ! någon som hört något om detta ?
millegustafsson_ skrev:Sluta klaga jag har HÖG varvigt med hör och häpnad två pluggar - Köp o pluggat och gör som jag bygg egna pluggar som går snabbt som satan att sätta dit och bort Mvh
Btw guys : har hört det finns någon slags pluggadapter som man sätter på ! någon som hört något om detta ?
Har ett TK HQ o de va strypt när jag köpte det. Grejen är att pluggen är som en klyka vilken man kan reglera hur mycket man vill ha den öppen. Bara du tagit bort röret tar det ca 10sek att ändra ``inställning``. Det är helt enkelt en reglerbar plugg.
Har ett TK HQ o de va strypt när jag köpte det. Grejen är att pluggen är som en klyka vilken man kan reglera hur mycket man vill ha den öppen. Bara du tagit bort röret tar det ca 10sek att ändra ``inställning``. Det är helt enkelt en reglerbar plugg.
har du efter -05 så måste du ha avgasrening på mopeden den som går från avgasröret till luftburken så du kan nog inte regga in den med ett pluggat turbokit, tyvärr.
killen1992 skrev:har du efter -05 så måste du ha avgasrening på mopeden den som går från avgasröret till luftburken så du kan nog inte regga in den med ett pluggat turbokit, tyvärr.
Det skiter jag i ! polisen stannar en frågar om den är trimmad säger nej
dom frågar varför där sitter tk .. för det gamla sönder och där sitter plugg i det .. testkör 55 km/h .. jag får tbks den pusshej ;D