tjaa då var så att polarn säljer ett zx leovince, polini speed controll variator, malossi koppling, och malossi 70 cylinder utan kolv för 700. visst är det bra pris så jag inte är helt ute och cyklar
Många saker kan man köpa begangnade riktigt billigt och tjäna massor på. Rör, förgasare och lite annat.
Koppling och cyllinder ska man kolla så att de är i BRA skick !
gandih500 skrev:Många saker kan man köpa begangnade riktigt billigt och tjäna massor på. Rör, förgasare och lite annat.
Koppling och cyllinder ska man kolla så att de är i BRA skick !
kopplingen är nästan helt ny och det är frächy så köper skiten
sliderpojk skrev:
aa fan, men vad mer behövs för att vivan ska gå fint? den är helt orginal nu
Vet inget om scootrar men du behöver iaf byta munstycke
okej men vet nån hur stort det är orginal?
Inte jag iaf men med den setupen lär du behöva rätt så stora munstycken vet jag iaf Uppåt de största storlekarna när du slänger på 70cc med rör! Så de kan du ju ta och kolla om han har också som passar din förgasare. Annars är det bara att beställa!
Tobbe96 skrev:
Vet inget om scootrar men du behöver iaf byta munstycke
Inte jag iaf men med den setupen lär du behöva rätt så stora munstycken vet jag iaf Uppåt de största storlekarna när du slänger på 70cc med rör! Så de kan du ju ta och kolla om han har också som passar din förgasare. Annars är det bara att beställa!
okej tack! nån som vet ungefär vad den kommer toppa?
och sen någon som kan länka några bra munstycken ska inte köra på 70 cylindern från en början så skulle behöva några munstycken som passar till setupen utan 70 cc. länka hjärna!
sliderpojk skrev:
okej tack! nån som vet ungefär vad den kommer toppa?
med den setupen och lite till smågrejer skulle jag tro nånstans vid 90 med ett jävla schysst drag . polinis SC har ju en rätt stor diameter vilket gör att remmen kan växla ut mer och därmed högre toppfart!
sliderpojk skrev:tjaa då var så att polarn säljer ett zx leovince, polini speed controll variator, malossi koppling, och malossi 70 cylinder utan kolv för 700. visst är det bra pris så jag inte är helt ute och cyklar
Rekommenderar att du köper en större förgasare, om du nu har org. Minst 17,5 eller 19mm