kan vara så för att de lix förstör en maskin som annars verkar funka fint, nu vet jag inte om han fått fiddyn eller om han köpt den själv men de är lite bortskämd snorunge stil över de hela tycker jag.
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
Förstår verkligen inte varför folk säger "synd på en sån fin fiddy.." Eftersom de är billiga som fan och masstillverkas var dag. xD Inte direkt så att det var nån grej som det finns få av.
Om jag kör i full fart och växlar ner en växel, så motorbromsar moppen, är det strypt membran då tro?
haha fattar inte vad folk menar när dom säger den tålde mer än vad jag trodde. Det värsta som gick sönder var ju styret innan motorn gav upp. Desutom så skulle väll vilken cross/moppe/fiddy som helst gå sönder vid styret om man drar över och slänger iväg den ett antal gånger. Dålig slakt tycker jag iaf. Hade vart coolare om ni drog till någon skejtpark med massa ramper och skit och verkligen körde sönder den
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig
Hahaha älskar alla som grinar över fiddyn, det är inte en hund vi slaktar det är en kinafiddy! Den är inte värd mer än 500kr.. Haha jo det är min beta som går o gör en piruette haha, fortfarande chockad när jag ser det klippet, fattar inte bara hur den snurrade till haha. var inte ens meningen o skicka iväg den först..
Kan även säga att fiddyn är lagad och fungerar som den ska igen! går även bättre än vad den gick innan..